Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Lertegel panna, bränd jordbruks lera:หม้อต้มกระเบื้องดินเผา
1648661456902.webp

Har hunnit med en del sedan jag kom hem. I morgon ska jag få influensaspruta och senare min fjärde spruta för C 19. Har plockat samman div papper för deklarationen. Blir en del pyssel framöver. Sålde ju en lägenhet. Har hunnit med att tvätta också.

Ventilationen är avstängd och ska förnyas i huset om någon vecka. Känns kallt efter Thailand.

Tillbaka från berget o fäboden, nu är allt gammalt krigstegel avplockat och i morgon kan I påbörja återställningen med bättre lertegel:). Tips om vanlig säsongs översyn av pulversläckare...dunsa lätt några gånger botten mot cementgolvet och vänd sedan släckare upp o ner i famnen ett par gånger tills ni hör att pulversatsen lossnat från botten:thumbsup: Antar att man kan göra samma på båtar med för god funktionalitet...

SmartSelect_20220331-170858_Chrome.jpg

Vad kostar en sådan i Thailand ?
Är det enkelt att rengöra den ?
Om man nu ska laga french fries, köper man då de som är frysta, och ger det ett bättre resultat än i varmluft ugn ?
Jag har inte kollat på priser i Thailand. Köpte min i Sverige och då gick den nog på runt 4000kr och nu är den säkert mycket billigare.
En Philips Airfryer XXL HD9867/90 verkar det vara och man verkar kunna köpa den på elgiganten för 2690kr.

Hittar liknande för 12-13000Thb i Thailand, men det är nog onödigt att köpa just en sådan.

Jag har kört det mesta i airfryern. Hel kyckling, kycklingvingar, French Fries, sidfläsk, "kokat" ägg och en massa annat.
En riktigt bra maskin faktiskt.

Jag har inte kollat på priser i Thailand. Köpte min i Sverige och då gick den nog på runt 4000kr och nu är den säkert mycket billigare.
En Philips Airfryer XXL HD9867/90 verkar det vara och man verkar kunna köpa den på elgiganten för 2690kr.

Hittar liknande för 12-13000Thb i Thailand, men det är nog onödigt att köpa just en sådan.

Jag har kört det mesta i airfryern. Hel kyckling, kycklingvingar, French Fries, sidfläsk, "kokat" ägg och en massa annat.
En riktigt bra maskin faktiskt.
Kommer inte ihåg vad vi betalade för vår men den är mycket bra. Köpte den för två år sedan och den används ofta. Nyttigare matlagning och fritering med mindre olja.

Kommer inte ihåg vad vi betalade för vår men den är mycket bra. Köpte den för två år sedan och den används ofta. Nyttigare matlagning och fritering med mindre olja.
Köpte en Otto för några veckor sedan, på Mackro.
Kostade 1200 bht men hade du handlat för tretusen bht fick du den för 800 hundra.
Det var den större modellen.
Men har förstått att den äter mycket ström, går ju på högvarv hela tiden.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K