Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Känns långt kvar till pensionen Jobbet stjäl allt för mycket av min tid som yngre än pro Men likväl. I eftermiddag har jag,, efter jobbet, eller rättare platsen jag befinner mig på ibland där skatten kommer ifrån.. Har jag inhandlat 1 stock lössnus. 4 plantor gurkor, och 8 öl, samt en påse turkisk peppar. Den ska ner i en barnförbjuden dryck, som i morgon blir rena hälsokuren för halsen.
Bara vanligt fredagsmöte.
Årsmöte får bli på något annan veckodag då ordförande spelar saxofon med en jazzklubb varje fredag.
Nu är PRO här kraftigt reducerat när många redan åkt till Sverige eller är på väg.
Till hösten är nog den 22 gubbar samt två gummor starka svenska lokalavdelningen och redo för årsmöte.
Frugan började gapa om att jag körde för fort. Hade just kommit innanför bommarna påväg mot Sukhumvik Bkk. Hon hade förmodligen rätt men jag var så koncentrerad på trafiken och blev väldigt störd och ropade tillbaka att stör mig inte! Hon blev sur o tvär... men hon har precis börjat på de röda dagarna.
Så nu blev det frukost för mig alena hon sa hon vill sova. Skönt att vara tillbaka på Hyatt Regency. Ganska goda juicer här. Den gröna är gurka och ananas.
I dag blir det Skansen med ett barnbarn 6 år, som önskat sig detta. Vädret förefaller tillräckligt bra för detta. Han vill titta på djur säger han. Vi får se vad som är viktigast mellan att äta glass och titta på djur.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.