Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Varit & hjälpt en kompis idag som vill ha en balkongdörr monterad, men först behöver vi göra en mindre altan/balkong.Det bortre fönstret ska bort.
Sedan blir även en trappa ner efter väggen & räcken.
Varit & hjälpt en kompis idag som vill ha en balkongdörr monterad, men först behöver vi göra en mindre altan/balkong.Det bortre fönstret ska bort.
Sedan blir även en trappa ner efter väggen & räcken.
I går var vi och tittade på våra nya beskyddare i det fina sommarvädret. Det var imponerade örlogsskepp. Våra svenska framstod som ganska små i jämförelse med amrisarnas skepp. Vi valde att titta på skeppen från Skeppsholmen. Detta var vi inte ensamma om. Var ovanligt mycket folk där. Många turister också. Uteserveringarna var fulla av öldrickare. På hemvägen mötte jag två söner och fyra barnbarn.
I kväll blir det partiledardebatt på TV4. Har alla förutsättningar att bli underhållande.
Frugan vill åka till ett större köpcentrum i Sundets pärla idag men jag stretar emot. Det är alldeles för fint väder för att gå runt där, jag sätter mig på en bänk utanför. Alternativet är att hon får köra själv, men jag förlorar väl som vanligt.
Frugan vill åka till ett större köpcentrum i Sundets pärla idag men jag stretar emot. Det är alldeles för fint väder för att gå runt där, jag sätter mig på en bänk utanför. Alternativet är att hon får köra själv, men jag förlorar väl som vanligt.
Många ggr man blivit förbannad på det, åka å handla när solen skiner och sen när man kommer hem så kommer molnen å regnet. Handla ska man göra när det är skitväder.
Dags för min årliga flygning. Missade den dock förra året så två år sedan jag flög helikopter. Tänkte ta denna raritet med mig till fältet. En Robbe Futura Royal. Ett riktigt fint exemplar som jag är väldigt rädd om. Ladda batterier och gå igenom utrustningen. Har liksom ingen riktig ordning på prylarna längre. Det var skillnad när man flög varje vecka Vi får se imorgon om den kommer i luften. Känns inte allt hundra så flyger jag inte med risken att den går i backen.
I går blev det Vaxholm med yngsta barnbarnet och hans föräldrar. Lyckades hitta en p-plats, åt lunch och åkte över till fästningen med färjan. Vi hade sällskap av ett stort gäng turister varav en del från Argentina. Vi gick runt på fästningen och lillen fann gamla runda kanonkulor intressanta.
I Vaxholm såg vi "Stockholm". Från början hette den S/S Öland och var historisk som den sista postångaren och möjligen Sveriges sist tillverkade ångfartyg. Numera är det turister och mat som gäller och inte post.
Det blev en testrepa samt en kortare flygning. Blåste som attan. Kul att flyga lite heli. Den är dessutom snygg i luften. Allt är helt så nöjd med dagen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.