Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Köpte en säck idag

IMG-20220826-WA0003.jpeg
Fylls väl bäst med tygtrasor, eller i nödfall tidningspapper. Sand är nog inte det bästa.

Vad brukar de används på muathai-gymmen?

Jag har kollat på Malmö FFs lottning i Europa League. Man får möta Braga från Portugal, Union Berlin samt Union Saint Gilloise från Bryssel. En hyfsad lottning, dom kan kanske knipa några poäng i alla fall.
Är inte helt missnöjd med Djurgårns grupp i Europa Conference League heller.
Gent
Molde
Shamrock Rovers

Sen att kolsäckarna från Solna misslyckas att kvalificera sig och ger oss ca 5 millar extra är ju trist, så klart……

Frugan köpte sig en ny samsung med "penna" på Ais Central Festival.
vi fick med ett års gratis internet och det passade bra för jag har inget internet annat än wifi.
Köpte med en laddare (400B) med som laddar en telefon på typ 10 min, innan tog det 2 - 3 timmar att ladda fullt.
Pris på nya luren 27.500B .

20220826_111740.jpg

20220826_111813.jpg
S22an bra grejjer.

Inte som när svågern visade sin senaste OPPO phone (thaitillverkad tror jag) Tiitade på den såg ju fin ut men då jag provade seg nå jävulskt och kameran var sämre än då jag köpte min senaste sonyericsson 10 år sedan!

Nog får man det man betalar för i detta fall.
andra svågern har fortfarande sin s8 han fick av mig. gamla iphonen har kidsen och still running....

Har varit inne i Stockholm de senaste dagarna. Först träffade jag ett gäng på Rörstrandsgatan. Uppkallat efter en porslinsfabrik. Denna gata är delvis avstängd för trafik för att möjliggöra drickande och ätande på gatan. Anses tilldragande för vänsterfolk och batikhäxor men trivsam och värd ett besök.

Övriga bilder från en promenad i centrum vid Karlbergskanalen. Tycker att det är en tilltalande mix av storstad, grönt och vatten. Rekommenderas för den som vill ha en avkopplande promenad.

IMG_1787.JPG

IMG_1788.JPG

IMG_1790.JPG

IMG_1791.JPG

IMG_1792.JPG

IMG_1794.JPG

IMG_1796.JPG
Ja, här starta porslinet av "Rörstrad" :thumbsup: , Blå blom mm, hahaha. Senare efter brand tror jag i wasa stan så las all produktion intill Vänern, Lidköping där man kan besöka museet :). Finns dåtidens expansion med, "Unika" Mariestad är en egen historia före nylonstrumpans intrång på det svenska kvinn folket....:p.
SmartSelect_20220826-232900_Chrome.jpg

Fylls väl bäst med tygtrasor, eller i nödfall tidningspapper. Sand är nog inte det bästa.

Vad brukar de används på muathai-gymmen?
Denna var fylld. Lagom tung. Vill inte öppna o kolla 555. Bra längd va det med behöver knappt ens hängas upp . Däremot blev frugan sur när det började smälla ifrån garaget kl 10 på kvällen 555

Ja, här starta porslinet av "Rörstrad" :thumbsup: , Blå blom mm, hahaha. Senare efter brand tror jag i wasa stan så las all produktion intill Vänern, Lidköping där man kan besöka museet :). Finns dåtidens expansion med, "Unika" Mariestad är en egen historia före nylonstrumpans intrång på det svenska kvinn folket....:p.
SmartSelect_20220826-232900_Chrome.jpg
Svenskt porslin är utomordentligt tråkigt.. 555

Denna var fylld. Lagom tung. Vill inte öppna o kolla 555. Bra längd va det med behöver knappt ens hängas upp . Däremot blev frugan sur när det började smälla ifrån garaget kl 10 på kvällen 555
555 känner igen klagomålen, i min ungdom tränade jag boxning å hade en päronboll i källaren (lagom högt i tak) det uppskattas inte

Sådan lyx är få förunnad, man blir inte lite avundsjuk. Krabba måste vi tyvärr undvika eftersom frugan är allergisk. Hon älskar det och jag vill inte fresta henne. Så smaklig måltid, ta en "Lille en" för mig också. :p
Hej

Ja det blev allt en liten för dig också så man är lite seg idag, men det hör ju nästan till.

Krabborna var fina och ca hälften hade ljust fint smör som jag tycker är det godaste på en , vi hade även rökt rådjurskött, lite ostar och annat gott.

Det var en fin kväll, inte en vindpust, klar himmel och sol, när det mörknade flyttade vi in i sjöboden och fortsatte där, det var mareld också vilket mina gäster ifrån Åhus uppskattade.

Idag ska vi ut med fiskebåten och dra lite makrill, men det är nog bara jag som är vaken ännu, så det blir till att vänta ett tag till.

Mvh isan lover

Allt är dyrt för en sådana som mig, vi med små inkomster. Antar att det fanns billigare "tomma" som man får fylla själv?
Decathlon den stora sportshopen på Pattaya Nua har många olika boxningssäckar till olika priser.
Är en rätt välsorterad sportbutik.
Finns onlinesida.
Sen kan man ju alltid kolla Lazada.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar