Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Illustrerad vetenskaps IQ test är det riktiga som mensa använder men håller med dig betyder ingenting.
Det tar nästan en timma att göra men har inget att göra med allmän kunskap eller utbildning, bara att se samband i number och symboler.

Det går dessutom att träna till sig bra resultat.
Jag gissar på att man efter att ha gjort illustrerade ventenskaps lilla test ska ”gå vidare” och göra en riktig ”utredning”.

Brorsan har gjort ett IQ-test. Om det var under övervakning av Mensa eller någon annan ”intressegrupp” vet jag inte. Han hade 167. Det hade inte jag fixat.
Men man kan som sagt träna sig till resultaten.

Så här brukar det se ut när man gör IQ-test på nätet.

4CE7006E-3AF1-4364-A2D8-6405DCFC4F13.webp

Det går dessutom att träna till sig bra resultat.
Jag gissar på att man efter att ha gjort illustrerade ventenskaps lilla test ska ”gå vidare” och göra en riktig ”utredning”.

Brorsan har gjort ett IQ-test. Om det var under övervakning av Mensa eller någon annan ”intressegrupp” vet jag inte. Han hade 167. Det hade inte jag fixat.
Men man kan som sagt träna sig till resultaten.

Så här brukar det se ut när man gör IQ-test på nätet.

4CE7006E-3AF1-4364-A2D8-6405DCFC4F13.jpeg
Möjligt, alltid legat över men kanske tränat mig vad vet jag, kommer ihåg när man mönstrade, men men. har väl haft tur på alla tester och bryr mig faktist inte.

Det verkar som att du hoppar över varannan rad jag skriver eller gör några konstiga tolkningar av det jag skriver.
Möjligt men kan lägga ihop, tror jag skrev det att testet bryr jag mig inte mycket om då det bara summerar tal och symboler, inget jag bryr mig om idag, scrollar lite geonom skit och bara svarar för att vara lite social på forumet.
Om du vill tävla med mig på sudoko så lycka till, tidsfördriv men kul om du tror att du slår mig.
Inget som jag håller på med då jag spelar mer online och tycker pappersmotorik är trist.

Möjligt men kan lägga ihop, tror jag skrev det att testet bryr jag mig inte mycket om då det bara summerar tal och symboler, inget jag bryr mig om idag, scrollar lite geonom skit och bara svarar för att vara lite social på forumet.
Om du vill tävla med mig på sudoko så lycka till, tidsfördriv men kul om du tror att du slår mig.
Inget som jag håller på med då jag spelar mer online och tycker pappersmotorik är trist.

Du kan säkert lägga ihop, men resultatet verkar inte bli helt korrekt.
Genom dina svar verkar du vara både förnärmad och kränkt.

Du menar att det blir mestadels skit av det du skriver idag?

Nu börjar stavfelen komma. Är du säker på att du leker med sonen så här dags?
Ja det blir ofta skrivfel för min del då jag har typ skippat skolan från det jag gick ur årskurs 6, 12 år gammal och är självlärd, och lyckades ta mig in på universitet men många år senare..
och ja pga första dagen hemma på ett tag så leker vi, varit nere på 7/11 samt haft ett rejält kuddkrig hemma....
Vill du ha fototbevis eller vad?

Ja det blir ofta skrivfel för min del då jag har typ skippat skolan från det jag gick ur årskurs 6, 12 år gammal och är självlärd, och lyckades ta mig in på universitet men många år senare..
och ja pga första dagen hemma på ett tag så leker vi, varit nere på 7/11 samt haft ett rejält kuddkrig hemma....
Vill du ha fototbevis eller vad?

Man riktigt märker hur du sprudlar av glädje…
Jag behöver inga fotobevis och jag förstår att grabben är glad över att du är hemma.

Du verkar vara lite lätt aggressiv och tror att allt man skriver är någon slags utmaning eller misstroende mot dig.

Skärpning

Jag ligger på sista 148, lite över mensa kravet.
Grattis! Ni är c:a 6 800 personer i Sverige som har 148 eller mer. :thumbsup:

För egen del nöjer jag mig med att ligga ett par poäng under Ted Bundy, men över Charles Manson. :cool:
-------------------------------

Here are five indicators of high intelligence that most highly intelligent people have in common.
  • Curiosity. Curiosity is the key to knowledge and self-improvement. ...
  • Awareness of Limitations. ...
  • Breaking Down Complex Problems. ...
  • Thought Process Awareness. ...
  • Obvious Signs of Intelligence.

Finns det iq test för vänsterhänta praktiker? 555
Här är nåt för dig.

De människor med vänsterblivna tycks definieras bland annat av höga nivåer av de mörka personlighetsdragen narcissism, psykopati och machiavellianism, även kallat the dark triad. De har även ofta en hög verbal IQ men saknar självinsikt, ödmjukhet och nyanserat tänkande.

Jag brukar roa mig med att “debattera” med vänsterblivna på internet. Jag menar “debattera” eftersom det sällan blir några debatter eftersom det oftast bara är ena sidan som bidrar med argument och källor, medan den andra sidan bara bidrar med epitet, hån, skrattreaktioner och personangrepp. Det är ett intressant fenomen och jag har märkt hur det ofta går som en röd tråd genom deras beteende på internet.

I studien Signaling Virtuous Victimhood as Indicators of Dark Triad Personalities av Ok, Qian, Strejcek och Aquino (2020) framgick att godhetssignalering och offermentalitet hänger ihop med dark triad. Framförallt narcissism brukar utmärkas av vad jag förknippar med vänsterblivna såsom jag nämnde tidigare. För en narcissist gäller det att skydda egot till varje pris och i alla situationer. Dessutom är inga medel för omoraliska för att lyckas med detta; personangrepp, lögner, hån och anmäla till högre ort är alla legitima medel för att en narcissist på internet ska kunna gå vinnande ur striden.

Här är nåt för dig.

De människor med vänsterblivna tycks definieras bland annat av höga nivåer av de mörka personlighetsdragen narcissism, psykopati och machiavellianism, även kallat the dark triad. De har även ofta en hög verbal IQ men saknar självinsikt, ödmjukhet och nyanserat tänkande.

Jag brukar roa mig med att “debattera” med vänsterblivna på internet. Jag menar “debattera” eftersom det sällan blir några debatter eftersom det oftast bara är ena sidan som bidrar med argument och källor, medan den andra sidan bara bidrar med epitet, hån, skrattreaktioner och personangrepp. Det är ett intressant fenomen och jag har märkt hur det ofta går som en röd tråd genom deras beteende på internet.

I studien Signaling Virtuous Victimhood as Indicators of Dark Triad Personalities av Ok, Qian, Strejcek och Aquino (2020) framgick att godhetssignalering och offermentalitet hänger ihop med dark triad. Framförallt narcissism brukar utmärkas av vad jag förknippar med vänsterblivna såsom jag nämnde tidigare. För en narcissist gäller det att skydda egot till varje pris och i alla situationer. Dessutom är inga medel för omoraliska för att lyckas med detta; personangrepp, lögner, hån och anmäla till högre ort är alla legitima medel för att en narcissist på internet ska kunna gå vinnande ur striden.

Nu va dä ju inte min politiska inställning det handlade om
Utan mitt handikapp samma som Einstein 555

Nu va dä ju inte min politiska inställning det handlade om
Utan mitt handikapp samma som Einstein 555
Ni vänsterblivna måste acceptera att det finns inga speciella iq-test för er utan ni får göra samma test som alla andra. Förstår att era klena resultat som ligger under eller tom mycket under medel gör att ni vill ha ett "vänster iq-test" där ni själva sätter resultatet så alla är nöjda.

Här är nåt för dig.

Det där stämmer så jävla bra! Grannfirman har en VD som är just så där! Det slutar folk hos han hela tiden! Mig kallar han "blåsosse" ibland!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K