Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hackade Chaimai-konton känns som lite överdrivet. hackar nån något är det servern. Eller annat där de kan göra skada eller ekonomisk vinning.

"Gazton " sa:
Kommer att flytta lite trådar från kentbras dagbok.. lite väl mycket OT i en bra dagbok. :)

Bra, kan du samtidigt lägga in några inlägg från kenbras tråd "i morgon" så blir dagboken perfekt.
kentbra började ju där med text och bilder sen, ja...... du kan ju läsa tråden och se själv...
:police:

Hemma igen, härligt. Men det blev jobb också - Utearbetsdag i bostadsrättsföreningen. Har krattat löv som en galning, frugan och ungarna samlade upp i säckar. :)

"Berralund " sa:
Hemma igen, härligt. Men det blev jobb också - Utearbetsdag i bostadsrättsföreningen. Har krattat löv som en galning, frugan och ungarna samlade upp i säckar. :)
Fy fan vad tråkigt, jag brukar ta lilla trakrton och fara runt och blåsa in skiten i skogen :D Det som blir kvar få vara gödning :)
Nu sitter jag och kollar Chelsea-Arsenal 1-1

Spinner vidare på Legos kattproblem.
Vatten är bra mot det mesta. Lösningen koster ca 700:- en engångskostnad som man kan ha mycket kul med.

Vakt.jpg

"legolas " sa:
Jo jag sitter här på forumet och försöker att hänga med i Rolf´s alla svängar, på alla trpådar som finns och även de som ännu ej uppfunnits. Han skriver och sedan skriver jag....... Vill inte att han skall hinna ikapp mig. men jag tror nog jag förlorar den kampen.....
Har en snabbare uppkoppling :) så i detta fallet, yuo are a born looser :laugh: :laugh:
Men du ska få lite handikapp, måste fara runt och ställa om alla klockor och timrar i dag :D

Idag skall vi gratulera morsan som fyllde 82 häromdagen. Så det blir till att åka in till Lund de sista skälvande milen med Volvon. I morgon är det leverans av vår nya Nissan Qashqai+2. :)

Funderar på vad jag ska göra....... Verkar bli skapligt väder i alla fall.
Hmm..... Skulle behöva packa allt som ska till auktion så garaget blir tomt innan vintern. Värsta är att vi ska till två ställen, ett som tar lite bättre grejer och det andra som säljer vad som helst.
Fan vad saker man samlar på sej, men det brukar bli en bra slant när dom sålt allt. Ska väl räcka till en tur ner till Mae Ramphueng beach/Ban Phe efter års skiftet.
Får se om verktstaden ringer om min lilla traktor i dag jag hade ju inga bromsar på den. Sen skulle han kolla över den inför vinter, så det bara är att sätta på plogen och vänta på första snön >:(

Skall rycka i dörren till banken när dom öppnar kl 10, måste ordna med betalningen för bilen. Skall också öppna var sitt sparkonto för ungarna, det får bli en insättning i månaden så att dom har ett litet kapital när det är dags att flyga ut. :)

"Berralund " sa:
Skall rycka i dörren till banken när dom öppnar kl 10, måste ordna med betalningen för bilen. Skall också öppna var sitt sparkonto för ungarna, det får bli en insättning i månaden så att dom har ett litet kapital när det är dags att flyga ut. :)

Gör inget förhastat nu!
Skit i att betala och hoppas på att någon annan ställer upp.
En grek hade aldrig tvekat i ett sådant läge.

Så fick hem traktorn och ett antal kartonger är hopmonterade så att frugan kan packa ner en massa prylar som vi aldrig använder

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K