Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Anticimex fick ett nytt rått/mössgift dom lade ut. Galet effektivt men snart kom rapporter om förgiftade husdjur främsta katter så Anticimex fick byta gift och kontroller.
Det blåa giftet var så effektivt så att mössen kom ca två meter från att dom ätit. Dom dog nästan i farten. Riktigt effektivt. När dom bytte till ett senare gift så lyckades dom inte lika bra. Jag hade en mus på vinden som vägrade äta det nya giftet utan bara grävde ned det i isoleringen. Fick ta till gamla hederliga slagfällor och först då lyckades jag fånga musen. Nu kör jag endast slagfällor laddade med Snickers :)
Ring "Hilter" han vet hur man avlivar kräken! :beer:

När någon har sett, eller varit i närheten av en "kändis" brukar man få höra att jag har också mött en kändis - Lassie

small_1cb169835d4166cafb8be60bac07d28c-lassie_come_home.jpg
Ja själv så e jag halvkändis! :laugh: :xmas_smiley:

DSC_0278.webp

Strax dags att väcka upp resten och bege sig söderut får vi se om det blir 1 natt eller 2.
Fick foton igår, dom hade vart på snorkeltur och vart fint väder.
Får vi hoppas vädret håller i sig också kanske det blir första doppet i havet sen vi var på Koh Samet, badar i regel bara ute på Ö:ar med undantag Nang Ram.

FB_IMG_1668208987873.webp

FB_IMG_1668208975265.webp

Sitter på balkongen i Jomtien och ser utöver staden och havet samtidigt som jag dricker kaffe. I em återvänder vi till BKK för att frugan har förpliktelser där i morgon. Har haft några sköna dagar här och hoppas komma tillbaka snart.

I huset finns en del boende som kan vara kineser från Kina eller Thailand enligt frugan.

Nyhetsflödet med framgångar för Ukraina gör mig glad.

Sitter på balkongen i Jomtien och ser utöver staden och havet samtidigt som jag dricker kaffe. I em återvänder vi till BKK för att frugan har förpliktelser där i morgon. Har haft några sköna dagar här och hoppas komma tillbaka snart.

I huset finns en del boende som kan vara kineser från Kina eller Thailand enligt frugan.

Nyhetsflödet med framgångar för Ukraina gör mig glad.
Det hade varit nice att få se på bild ;)

Idag vill frugan tvinga iväg mig till fiendeland, nämligen till Ängelholmstrakten, hon skall hälsa på en bekant. Jag vägrar dock köra in i stan, har Redhawksdekal på bilen så då riskerar den att bli misshandlad. Sen lär man bli tvingad till ett stort köpcenter utanför Helsingborg på hemvägen, tyck synd om mig. ;)

Idag vill frugan tvinga iväg mig till fiendeland, nämligen till Ängelholmstrakten, hon skall hälsa på en bekant. Jag vägrar dock köra in i stan, har Redhawksdekal på bilen så då riskerar den att bli misshandlad. Sen lär man bli tvingad till ett stort köpcenter utanför Helsingborg på hemvägen, tyck synd om mig. ;)

@Berralund
Var en man! Stå upp för din vilja! :D

Frugan vinner alltid i slutänden och deras blick/vilja är inte att räkna bort. ;)

Det är ett frivilligt val du gjort att vara toffel.:(

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar