Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Popkoncert med 120dB tryck i närheten.
Inget jag klarar av, så ögongodiset får vara ifred.

IMG_20221119_173645.webp
IMG_20221119_174427.webp
IMG_20221119_174540.webp

Man ser så mycket lyxbilar här i Pattaya nu så höjer inte ens ögonbrynen längre.
Kommer ihåg för 12 år sen då höjde man på ögat men idag är ju inte Lambo, mc laren, porche ovanligt.
Mclaren och lambo är mkt ovanligare än porsche, tro mig. Dessutom de av nyare modell och att få parkera bredvid en känns kul för mig. Tanten sprintade nästan för att rycka bort staketet när jag kom. Skämdes nästan jag sa till henne att den som står bredvid är många gånger dyrare. Hon svarade att hon tycker min är ortoligt snygg. Jag kände mig glad

Mclaren och lambo är mkt ovanligare än porsche, tro mig. Dessutom de av nyare modell och att få parkera bredvid en känns kul för mig. Tanten sprintade nästan för att rycka bort staketet när jag kom. Skämdes nästan jag sa till henne att den som står bredvid är många gånger dyrare. Hon svarade att hon tycker min är ortoligt snygg. Jag kände mig glad
Den är snyggare och "ballare" anser jag, den andra ser ut som vilken töntbil som heslt

Här i området har vi 2 Lambo, Mc Laren inte så ovanligt ser par köra på 3rd road ibland men ja Porche är vanligare.

Forden är asgrym , dels för att det just är en Ford, sen för att den är gul sen för att den är en vad jag anser "riktig bil" inte nån Japs med något märkligt utseende likt en groda som de flesta nya Japsbilar är, fortsätt du lägg in bilder på Forden , mig glädjer det att se den :thumbsup: :)

Forden är asgrym , dels för att det just är en Ford, sen för att den är gul sen för att den är en vad jag anser "riktig bil" inte nån Japs med något märkligt utseende likt en groda som de flesta nya Japsbilar är, fortsätt du lägg in bilder på Forden , mig glädjer det att se den :thumbsup: :)
5555 Fords bilar har legat i botten av hållbarhet, legat sist på listan av bilmärken och Toyota i topp.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K