Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ni har helt missat att han är inte kristen längre. Han är gift med en djupt troende muslim och han är nu själv muslim. Hur går det om de inte passar på varandra och begår haram hela tiden? Deras värld skulle braka samman.
När den förnedrades kärring gick till toaletten så drack han ju ur panpan´s frus öl och då begick han väl haram, han är nog bara en låtsasmuslim som dansar när frun visslar.
Malaysia är inte hardcore islam och är rätt flexibla.
Det är nog mer en fasad utåt.
Du vet nog att man åker från Malaysia till Thailand för att dricka och ha tjejer omkring sig.
De största hordistrikten ligger i södra Thailand nära gränsen.
Vad säger lagen , om jag är på semester i Pattis, kan jag då göra min 90 dagars i Chonburi, eller måste jag avbryta och köra 89 mil för en 90 dagarsrapport, om nu inte internet fungerar på ex Buriram immigration
Promenader till olika vattenfall skippade de flesta och bara de två äldsta hade motivation, spänst och ork.
Vi fick inte gå ensamma och en statlig guide fick vi med oss.
Lite jurassic känsla när ormbunkar är över 5 meter höga.
Ni har helt missat att han är inte kristen längre. Han är gift med en djupt troende muslim och han är nu själv muslim. Hur går det om de inte passar på varandra och begår haram hela tiden? Deras värld skulle braka samman.
Lite som vi från the west! Vi ser en back med öl och då jävlar tror vi! Mussar tror på någon från världens största blästrings plats, vi tror på bira backen!
Har varit med två shoppande damer i centrum i BKK i dag. Full fart och många turister vilka pratade språk jag inte kände igen. Frugan och systerdottern handlade till sig själva och till två av mina barnbarn. Ett av barnbarnen fyller år dagen före julafton. Köpte några spidermankläder till honom.
Trafiksituationen var acceptabel. Nu sitter jag vid datorn och damerna får frisyrerna bearbetade.
Farsan och styvmorsan tog en liten rundtur i Spanien under helgen, finns lite mäktigare byggen att se i Europa än här.
Blir han 73 år i år så kan passa att vi är närmare några år, sommaren tillbringar dom i Sverige.
Farsan och styvmorsan tog en liten rundtur i Spanien under helgen, finns lite mäktigare byggen att se i Europa än här.
Blir han 73 år i år så kan passa att vi är närmare några år, sommaren tillbringar dom i Sverige.
Farsan har ju någon gen som han inte delade med sig, han kan dra ut festa på fullt, vaknar på morgonen knappt bakfylla att se och kan dra och köra tungjobb direkt, typ upp på tak etc medans en annan ligger skakig
En krutgubbe, många polare som anmärkt på det, fan om man var sån.
Men styvmorsan vart riktigt dålig i 1 månad, dom köpte kyckling som inte var ok, farsan klara sig med 2 dagar sen ok men styvmorsan blev inlagd, dropp och så dålig ett tag så prat om ge föda som jag förstod det rektalt men slapp den upplevelsen.
Nu sen vecka tillbaks ok igen och bilderna från denna helgen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.