Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ni har helt missat att han är inte kristen längre. Han är gift med en djupt troende muslim och han är nu själv muslim. Hur går det om de inte passar på varandra och begår haram hela tiden? Deras värld skulle braka samman.
När den förnedrades kärring gick till toaletten så drack han ju ur panpan´s frus öl och då begick han väl haram, han är nog bara en låtsasmuslim som dansar när frun visslar.

Malaysia är inte hardcore islam och är rätt flexibla.
Det är nog mer en fasad utåt.
Du vet nog att man åker från Malaysia till Thailand för att dricka och ha tjejer omkring sig.

De största hordistrikten ligger i södra Thailand nära gränsen.

Pattaya är en söndagsskola i jämförelse.
Betong har fler Isaan luder än Pattaya

När man bor vid havet blir de omgivande höga bergen en plats som lockar mer och mer.

Den svalare och rena luften känns fantastisk mot stadens hetta och avgaser.

Imponeras varje gång vi utforskar ett nytt område även om det bara är 50 km hemifrån.

IMG_20221203_223555.jpg

IMG_20221203_223421.jpg

IMG_20221203_223528.jpg

IMG_20221203_174357.jpg

IMG_20221203_101242.jpg

IMG_20221203_101638.jpg

IMG_20221203_102002.jpg

IMG_20221203_223646.jpg
Du måste ha en bra fysik för att vara så gammal

Ni har helt missat att han är inte kristen längre. Han är gift med en djupt troende muslim och han är nu själv muslim. Hur går det om de inte passar på varandra och begår haram hela tiden? Deras värld skulle braka samman.
Lite som vi från the west! Vi ser en back med öl och då jävlar tror vi! Mussar tror på någon från världens största blästrings plats, vi tror på bira backen! :beer:

Har varit med två shoppande damer i centrum i BKK i dag. Full fart och många turister vilka pratade språk jag inte kände igen. Frugan och systerdottern handlade till sig själva och till två av mina barnbarn. Ett av barnbarnen fyller år dagen före julafton. Köpte några spidermankläder till honom.
Trafiksituationen var acceptabel. Nu sitter jag vid datorn och damerna får frisyrerna bearbetade.

Farsan och styvmorsan tog en liten rundtur i Spanien under helgen, finns lite mäktigare byggen att se i Europa än här.
Blir han 73 år i år så kan passa att vi är närmare några år, sommaren tillbringar dom i Sverige.

FB_IMG_1670164129959.jpg

FB_IMG_1670164137173.jpg

FB_IMG_1670164148176.jpg

FB_IMG_1670164152771.jpg

FB_IMG_1670164194070.jpg
Dom vet hur man ska njuta av livet efter att ha arbetat ett helt liv.
Så vill jag också kunna ha det när man blir pensionär

Dom vet hur man ska njuta av livet efter att ha arbetat ett helt liv.
Så vill jag också kunna ha det när man blir pensionär
Farsan har ju någon gen som han inte delade med sig, han kan dra ut festa på fullt, vaknar på morgonen knappt bakfylla att se och kan dra och köra tungjobb direkt, typ upp på tak etc medans en annan ligger skakig ;)
En krutgubbe, många polare som anmärkt på det, fan om man var sån.

Men styvmorsan vart riktigt dålig i 1 månad, dom köpte kyckling som inte var ok, farsan klara sig med 2 dagar sen ok men styvmorsan blev inlagd, dropp och så dålig ett tag så prat om ge föda som jag förstod det rektalt men slapp den upplevelsen.
Nu sen vecka tillbaks ok igen och bilderna från denna helgen.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K