Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Landade i Udon efter ett dygns resande onsdag eftermiddag och ca 30 minuters sovande. Sov till 10.30 torsdag morron. Drack morronfika i 30 graders sol och klarblå himmel. Folk hälsar och skriker när man kör omkring med moppen, Welcome welcome back Kenta. Mår som en pris efter minus 6 grader när jag åkte till Arlanda tisdag förmiddag. Thanks Thailand.
Glömde att rapportera min adress igår så gjorde den idag. Inga problem med immigration i Udon. Sen iväg och beställde en ny bil. Får den på min födelsedag 15 december.
Glömde att rapportera min adress igår så gjorde den idag. Inga problem med immigration i Udon. Sen iväg och beställde en ny bil. Får den på min födelsedag 15 december.
Suzuki Swift GLX white pearl. Beställde dashcam, spoilerpaket plus lite annat godis. Tjejen som var försäljare gav bra rabatt så slutpriset med extra val inkluderat var 25.000 baht under rek.pris.
Idag var jag uppe tidigt som vanligt, jag har nu packat färdigt, druckit kaffe , bokat tågbiljetter och även bokat en taxi som möter upp oss i morgon. Nu ska jag duscha, vänta in katt/husvakt (mamma) sen kommer mågen och hämtar upp oss för att köra oss till tåget.
Idag var jag uppe tidigt som vanligt, jag har nu packat färdigt, druckit kaffe , bokat tågbiljetter och även bokat en taxi som möter upp oss i morgon. Nu ska jag duscha, vänta in katt/husvakt (mamma) sen kommer mågen och hämtar upp oss för att köra oss till tåget.
Hoppas detta funkar , varken jag eller min fru tror på detta med religion, vi går aldrig heller i Tempel. Min fru säger sig vara en god Buddhist utan att besöka tempel, hon har sina skäl säger hon. Jag har min egen andlighet säger hon , Jag tror henne faktiskt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.