Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag kom min julklapp på posten, ägarbeviset på bilen.
Hemma skall äldste ut med kompisar på bio.
Hoppas dom går på Terminal 21 för dom har öppnat ett nytt lekland för barn, kan yngste leka där under tiden, 400thb för 2,5h.
Idag kom min julklapp på posten, ägarbeviset på bilen.
Hemma skall äldste ut med kompisar på bio.
Hoppas dom går på Terminal 21 för dom har öppnat ett nytt lekland för barn, kan yngste leka där under tiden, 400thb för 2,5h.
Här samlar vi ihop oss till julfirande. En dryg halvtimme tills n Larsson tänder ljuset och introducerar Kalle Anka med vänner. Lite glögg och soffmys till det är inte fel, därefter vet man aldrig när tomten kommer. God Jul allihopa!
Har varit på släktens sjukhem i dag och kört ett kombinerat jul- och nyårsfirande. De kunder som förstod vad det handlade om verkade uppskatta det mycket. Personalen tycker om att sjunga karoeke och detta utan öl eller något annat. Det blev mycket mat.
Här har man ingen aptit alls! Katten nu snart 17 år gammal går in i väggen, purrar högt, och är allmänt förvirrad! Det betyder bara en sak: i mon till vet och somna in!
Här har man ingen aptit alls! Katten nu snart 17 år gammal går in i väggen, purrar högt, och är allmänt förvirrad! Det betyder bara en sak: i mon till vet och somna in!
Hade okså en katt eller familjen hade lika gammal som min son då 17 år, pinkproblem så med mina barns tillåtelse fick
katten en sista måltid . Jag hjälpte katten till sista vilan med hagelgeväret dog snabbt och snyggt
Vaknar upp denna juldagsmorgon vid vår SOI i BKK och tycker att livet är bra för oss men känner samtidigt för alla ukrainare. Inget program för i dag. Behagligt.
Vi hade druckit kaffe, ätit frukost och jag hade packat det mesta, då fick jag ett sms. Flyget är försenat så vi lämnade allt och åkte ner till stranden ett par timmar istället för att sitta hemma och vänta.
Tråkiga utgiftsveckan, betala för barnens skola termin 2, huslånet, elräkning, AC till bilen.
Som tur var säger dom bara 900 baht för att fixa kylskåpet.
Funderar allvarligt på att sälja condon och betala av huset och bli skuldfri.
Minska månadsutgifterna.
Nyhetens behag har lagt sig och vi använder den mindre och mindre, ungarna har badat av sig och vill det senaste bara hem till huset när vi varit i condon.
Frugan var där förra helgen men ungarna bara tjöta om åka hem.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.