Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag vill komma fram till huset på morgonen så att man hinner tvätta sängkläder och torka dom innan man går och lägger sig. Huset har ju stått orört minst 3 månader varje gång vi kommer ned.
Merlotdruvan är min favorit , brukar ge mjuka viner med mycket smak, Merlot druvan är även ganska vanlig runt Svarta havet har jag för mig , druckit en del av den i Bulgarien
Intressant, Charles Sobraj är fri sedan någon vecka. För den som inte känner till han så är han en massmördare som hade Bangkok som bas.
Netflix gjorde en serie om honom, The Serpant.
Intressant, Charles Sobraj är fri sedan någon vecka. För den som inte känner till han så är han en massmördare som hade Bangkok som bas.
Netflix gjorde en serie om honom, The Serpant.
Blir väl dra hem nästa vecka, frugan gillar inte när jag är borta så länge och vill att jag kommer hem nu.
Jag hade ju hoppats på ett jobb till men får lyssna på dom hemma med, vi får se.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.