Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Precis för tidigt för solnedgångs foto men fint här :)

68988E21-CDB5-401A-AD4B-E4E589B14393.jpeg

E1569F4D-3A39-4837-9B74-E87367E1B63E.jpeg

Tycker jäkligt tråkigt för många nu, eftersom jag umgås med majoritet den fattigare delen av samhället märker man nu när man är här och tjötar med dom att många som har det svårt nu.
Blev till och med lite shockad igår, inte ens halva månaden har gått och polare hade inte 115kr till en tågbiljett.
Då pratar du inte super landet Sverige förstår jag?

Tycker jäkligt tråkigt för många nu, eftersom jag umgås med majoritet den fattigare delen av samhället märker man nu när man är här och tjötar med dom att många som har det svårt nu.
Blev till och med lite shockad igår, inte ens halva månaden har gått och polare hade inte 115kr till en tågbiljett.
Det var nån lirare på.forumet som hävdade att det inte alls hade blivit sämre med fler som behövde soppköken......

Dagens glädjeämne: Kävlinge IBK vann sin match mot Frosta (Höör) med 13-9. Sekreteriatet var helt neutralt och skötte sig med den äran, d v s undertecknad. Kul att vara engagerad och kul att se killarnas vinnarinstinkt. Lilleman var målvakt och skötte sig bra. :)

Spelar ingen roll vad ambassaden använder för kurs för Immigration räknar ändå om den till dagskurs den dag du går dit. Stämpel av Foreign Affairs har jag inte hört talas om.
Fråga Pan Pan , har för mig att det var just han som påstod att just bara de som begär ut incomeletter för stay with wife behöver denna , helt otroligt som jag ser det.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K