Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Här hemma har jag förberett inför den stundande vintern, måste se till så att alla småfåglar och deras polare har nåt att käka när nordan sätter in.
Fågelbord och automater sitter nu på plats och bara väntar på gästerna :-\

"Berralund " sa:
Jaså, du lockar dit småfåglar och sedan ligger katterna och lurpassar på dom. ;) ;) ;D
Har hänt och kommer nog att hända igen. Fördelen är att men glädjer flera :)
Utom matte som inte gillar när det ligger fågelkadaver i sovrummet, för dit släpar dom fångsten jämt :)

"Rolf " sa:
Har hänt och kommer nog att hända igen. Fördelen är att men glädjer flera :)
Utom matte som inte gillar när det ligger fågelkadaver i sovrummet, för dit släpar dom fångsten jämt :)

Jojo, det gäller ju att skryta om sitt byte och visa upp det i triumf! Haha!!

"Rolf " sa:
Här hemma har jag förberett inför den stundande vintern, måste se till så att alla småfåglar och deras polare har nåt att käka när nordan sätter in.
Fågelbord och automater sitter nu på plats och bara väntar på gästerna :-\

Samma här hos mig. Det är redan fullt av småfåglar.
Katterna får ju något att titta på, fåglarna vet hur långt katterna kommer när dom är ute så alla är nöjda.

Skall köra till Malmö idag, frugan vill bli klippt. Och då måste det vara en thai som gör det, den lokala frissan duger icke. Men vad gör man inte för att hon skall bli nöjd! :)

Har precis skickat iväg ett mail ang begäran om pris på flygbiljetter till Bangkok i Feb-Mars.
Får se vad Peter på Jorden kan ordna. Kan väl knappast få samma som förra resan som bara kostade 4845:-
Ringde mäklaren i dag och vid den tiden ska det servicecenter vara klart på området där vi ev. köper hus.
Samt att ett hus ska vara klart att hyra en tid.
Nedräkningen börjar :D

"Berralund " sa:
Hade jag bara kunnat det, det är ju en pengafråga också tyvärr. Så det blir allt till att stanna i LOC. :(
Så kan det vara, men mer av LOS än du har hemma kan man väl knappast få :)
Få fördelen av båda på samma ställe det är inte dumt det heller :)

"Berralund " sa:
Nu var det givakt och sång till nationalsången igen här hemma. Den är uppskattad av barnen! :thumbsup:
Det kanske ger lite legitimitet åt ditt surfande på CM. Annars så tycker dom nog att, vad håller du på med för skit :) som dom inte förstår :thumbsup:

Fick första förslaget från Peter på Jorden Arn Bangk 5850:- ett sådär pris tycker jag. Men det är klart vill man åka Feb Mars så är det lite dyrare än Maj som vi åkte sist.

I kväll skall det spelas jubileums Bingo-Lotto. Det hade inte varit fel med en storvinst, då kan vi resa till LOS under jullovet. ::)

"Berralund " sa:
I kväll skall det spelas jubileums Bingo-Lotto. Det hade inte varit fel med en storvinst, då kan vi resa till LOS under jullovet. ::)
Då håller jag tummarna. Har kommit hem efter att ha kört en släpa med gejer till auktions firman, brukar bli en bra slant. På mån tar vi resten till en annan firma. Kul med auktion, och pengar brukar det bli ev. så betalar det resan nästa år :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K