Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Efter en härlig promenad på 9 km i strålande solsken och ett besök på Willys är man hemma igen.
Nu är det dags för mat och helgens första pilsner.:beer:
1674832692997.jpeg

Karl Okar & Kristina i solen.
1674833405650.jpeg
Gott gott i gott fabriken:laugh2:

Middagen på jobbet avklarad,strax en kaffe på det..
I helgen händer det en del saker i stan, Snöfestival med tävling i snöslunge race och att göra skulpturer av snö.
För dom hårdrocks intresserade kommer Sabaton att lira ute på Arena Artica.
Säkert även andra aktiviteter, lite trist jag knegar även lördag & söndag.

Middagen på jobbet avklarad,strax en kaffe på det..
I helgen händer det en del saker i stan, Snöfestival med tävling i snöslunge race och att göra skulpturer av snö.
För dom hårdrocks intresserade kommer Sabaton att lira ute på Arena Artica.
Säkert även andra aktiviteter, lite trist jag knegar även lördag & söndag.
Det klarar du nog efter veckan hos grodätarna. Ha en trevlig jobbhelg! :)

Köpte 2 väldigt dyra enkelbiljetter... hade hon haft EU visum hade vi sparat flera tusen (tagit Syan air och sedan vidare med Qatar)

Screenshot_20230127_212407_Samsung Internet.jpg

Jag skrattar på mig :laugh2:

Det kom mor och dotter och hälsade på frugan, jag höll på att skala potatis och morötter, då frågade de frugan om de fick smaka på farangmat.

Jag gav dem en påse frysta köttbullar, efter en stund ropade frugan och sa att de tyckte det var gott, jag fick då säga till att de ska ta hem dem och låta dem tina upp, kan det vara gott att gnaga på stenhårda köttbullar:).

Då vart den utlagd får vi se...

Nu lite tv efter fått gjort en hel del på förmiddagen, precis hämtat äldste på skolan.
Blev en liten hög jag fyllt på med saker allteftersom jag hållt på här som skall sorteras ut, en del slängas sådant som bara ligger och inte har en riktig plats ;)

20230128_150700.jpg

Då vart den utlagd får vi se...

Nu lite tv efter fått gjort en hel del på förmiddagen, precis hämtat äldste på skolan.
Blev en liten hög jag fyllt på med saker allteftersom jag hållt på här som skall sorteras ut, en del slängas sådant som bara ligger och inte har en riktig plats ;)

20230128_150700.jpg
Ingår möblerna.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7