Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har du fått en konkurrent, såg annons som kom upp på fb, Pattaya Antique med liknande möbler visade upp mot sheep farm mittemot Regent på kartan?
Tänkte först det var er annons men låg ju fel.
Har du fått en konkurrent, såg annons som kom upp på fb, Pattaya Antique med liknande möbler visade upp mot sheep farm mittemot Regent på kartan?
Tänkte först det var er annons men låg ju fel.
När jag kom hem ifrån jobbet idag, så gick jag bara in och såg till att katterna fick mat. Sen ut och fick leta upp snöskyffel som hade gömt sig under snön.
Jag skottade ”bara” så sambon skulle kunna köra in på vår tomt.
Det är det värsta när det är blöt snö fy tusan, Men du ska vara glad vi ca 70 cm nu och måste skotta en massa tak
ett h-vete när man inte kan gå så bra som förut men jobba jobba så får man ner det
Så nu startar inte lastbllen. Försökte jump start men inte ett liv... startmotorn måste bytas. 5 grabbar hjälpte att knuffa igång den. Nu står den på verkstan. Bokade hotell igen i Sheffield och tog taxin dit. Med lite tur så lagar dom den imorgon. Det verkar som att varje gång jag har otur så har jag tur och löser problemet snabbt
Så nu startar inte lastbllen. Försökte jump start men inte ett liv... startmotorn måste bytas. 5 grabbar hjälpte att knuffa igång den. Nu står den på verkstan. Bokade hotell igen i Sheffield och tog taxin dit. Med lite tur så lagar dom den imorgon. Det verkar som att varje gång jag har otur så har jag tur och löser problemet snabbt
Ser att förvånad men funkade på gamle bedforden ett bra tag och din skåpbil ser ut vara av samma good old quality, bara sparka igång.
Hade även ett kylskåp i sverige som krånglade en spark på kompressorn per dag så gick den igång
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.