Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Är detta en barnportionn?

1675590588141.png

Här har morgongröten slunkit ner och kaffebryggaren puttrar hemtrevligt. Imorgon blir det annorlunda, dags för den årliga blodprovstagningen kl 8 så måste vara fastande tills efteråt. Sedan tid hos tant doktorn på fredag. Bra med dessa årliga kontroller på vårdcentralen.

Lämnar Boracay.
Märkligt nog är det exakt på dagen 6 år sedan vi åkte därifrån också.
IMG_20230206_073257.jpg

IMG_20230206_100103.jpg
IMG_20230206_100145.jpg
Flyger ni från Caticlan, när jag flög därifrån var startbanan gräs, som vanligt rusade folket in i det lilla propellerplanet vi åkte med men han som rattade planet röt till och sa att vi fullvuxna vitingar skulle sitta längst fram, hade nog med viktfördelningen att göra :)

Flyger ni från Caticlan, när jag flög därifrån var startbanan gräs, som vanligt rusade folket in i det lilla propellerplanet vi åkte med men han som rattade planet röt till och sa att vi fullvuxna vitingar skulle sitta längst fram, hade nog med viktfördelningen att göra :)
Det har hänt mycket på trettio år eller när du var där.

Utvecklingen har gått fort och det är stor skillnad mot bara för 6 år sedan.

Svenska polare trakasserar mig genom att skicka bilder på semlor. Blir sugen som fan, måste hitta något ställe som kan trolla fram några snart.

Annars kollat på flygbiljetter till Sverige i Juli för familjen, Sverige är ju najs på sommaren.
Ska försöka få in några dagar på brorsans segelbåt innan det blir utflyttning, han flyttar troligen till Bangkok/Phuket senare i år.
Han kommer förbi här några dagar om en vecka eller två, är i Vietnam och plockar ut ännu ett nybygge.

/ SatanG

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar