Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har haft sverigebesök några dagar. Sitter med morgonkaffet och har diskuterat lite här på TS. I kväll blir det Japan under några dagar tillsammans med ett gäng thailändare. Har aldrig varit i Japan förut.
Frugan kollat på program nu om en "superstar" som nyss dog i bröstcancer. Så fick lite panik och börjat gråta. Vi åkte till akuten här med tite tur hanske de kan ordna en bröst scanning och blodprov. I värsta fall om det visar sig vara cancer kanske vi stannar kvar här för behandling. Som sagt jag har ännu inte hört om någon som överlevt cancer i Thailand
Frugan kollat på program nu om en "superstar" som nyss dog i bröstcancer. Så fick lite panik och börjat gråta. Vi åkte till akuten här med tite tur hanske de kan ordna en bröst scanning och blodprov. I värsta fall om det visar sig vara cancer kanske vi stannar kvar här för behandling. Som sagt jag har ännu inte hört om någon som överlevt cancer i Thailand
En hint kan du nog få om du frågar försäkringsbolagen vad de har godkänt eller rekommenderar. Mitt rekommenderar t ex Bangkok Hospital Sukhumvit. Fundera också på om kostnaden eller snabbhet är viktigast. Den första undersökningen är nog inte så dyr. Behandlingen om den visar sig behövas är dyrare.
Gissar att frysen är längst upp? Har aldrig förstått varför frysen skall vara längst upp. Det är oftast kylen man skall in i och då skall man ”stå på huvudet” för att plocka grejor. Någon fler som reagerat över detta?
Gissar att frysen är längst upp? Har aldrig förstått varför frysen skall vara längst upp. Det är oftast kylen man skall in i och då skall man ”stå på huvudet” för att plocka grejor. Någon fler som reagerat över detta?
Stämmer irriterande, Samsung och Electrolux har modeller som är "rätt".
Dock var dom för stora i volym och i pris.
Fungerar nog bättre här där folk är kortväxta.
Även att samtliga dörrar ska gå inåt retar mig.
Knappt man kommer in på toaletten.
Stämmer irriterande, Samsung och Electrolux har modeller som är "rätt". Dock var dom för storai volym och i pris.
Fungerar nog bättre här där folk är kortväxta.
Även att samtliga dörrar ska gå inåt retar mig.
Knappt man kommer in på toaletten.
Det är ett andra kylskåp som vi ska ha på övervåningen.
Två räcker. Denna behöver inte vara större.
Fanns ju andra kända märken som var made in Thailand och föll bort.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.