Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu kan du unna dig mat på trevlig restaurang med ett gott vin till. Förr gick man till Cattelin men den finns nog inte kvar. Fan sitta på rummet och dricka tetravin suger :)
555555, nä har ingen lust att gå på restaurang och tetravinet drack jag upp igår.
Precis som för alla andra så kan det vara gött att slå sig ner framför tv:n med ett glas efter 1 månads arbete inget behov av att gå ut och har bara arbetskläderna med mig ;)
Väntar bara på flyget, kunde ju inte ändra biljett för kom upp att kan inte tidigareläggas mindre än 72 timmar innan avgång.

Pizzan var god och står sig resten av dagen.
Men nu när du skrev tetrapack kanske jag skulle ta mig en sväng till systemet på medborgarplatsen och se ;)

555555, nä har ingen lust att gå på restaurang och tetravinet drack jag upp igår.
Precis som för alla andra så kan det vara gött att slå sig ner framför tv:n med ett glas efter 1 månads arbete inget behov av att gå ut och har bara arbetskläderna med mig ;)
Väntar bara på flyget, kunde ju inte ändra biljett för kom upp att kan inte tidigareläggas mindre än 72 timmar innan avgång.

Men nu när du skrev tetrapack kanske jag skulle ta mig en sväng till systemet på medborgarplatsen och se ;)
Jag hade ju hellre klämt en god köttbit än en pizza men det är jag det :)

Vid Medis har du en jäkligt bra thairestaurang, till höger om bion! Hoppas den e kvar!

Jag hade ju hellre klämt en god köttbit än en pizza men det är jag det :)
Gjorde jag i Lördags och kan göra när jag kommer hem men en sådan välsmakande pizza det har jag svårt att finna hemma.
Fick oxfile ombord i Lördags och Söndagsstek på Söndagen.
Förr var jag mer för att gå ut och äta på bättre ställen här i Sverige men den lusten har minskat, nu mer sånt som är bättre i Sverige än Thailand och det är pizza och gatuköksmat, det andra kan man få hemma ;)

Jäkligt dåliga ombokningsvilkor om det måste bokas om tre dygn innan avgång. Förtjänar inte att kallas flex.

Av skadan blir man vis heter det väl. Men bara att njuta av kungliga huvudstaden och kolla sina bokningar. Föreslår ett besök på Stureplan, det lär finnas bra botemedel mot eventuell nästäppa där. ;):laugh2:
Nä för kallt, tog @Nam Falang tips och gick o köpte ett tetrapack, slappa på hotellet och läggdags tidigt. Ingen lust att gå ut, slutar alltid med att jag bränner så mycket.
Hade jag varit i gbg så kanske men nu blev det Stockholm för passade bäst prismässigt.
Nästa avmönstring blir Gbg och fram igenom till hösten iaf nu när man kan planera resorna bättre.

1678334982242.jpeg

Funderar på om inte detta är den minsta safetybox jag har sett…passet och plånboken så var den nästan full :)
Men den var ju iallafall fastskruvad i vägen:laugh2:
1678335559416.jpeg

Nu ska jag smörja in mig med faktor 50 (lyckas ändå bränna axlarna varje resa) :) och gå över vägen och ta mig ett dopp i havet.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K