Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Provade roof top bar och pool.

20230420_112324.jpg

1681964957375.jpg

Idag blir det byte till sommardäck på bilen, obs att jag använder dubbfria vinterdäck så inget olagligt. Ännu en fin dag på gång, soligt och uppemot 20 grader.
Jag har två bilar kvar att byta på :(
Morsans avklarad och tjänstebilen fick verkstan fixa :)
Har frugans Mini kvar men hon är ju i Thailand så ingen brådska. Min Skoda behöver jag inte köra förens sista maj då jag lämnar tillbaka tjänstebilen.

När far du hem ? Skall enligt en god vän jag har i Pattis (Kurd) finnas en riktigt bra Libanesisk restaurang där, Han har bra koll på hur sådan mat skall vara, och han lovprisar dem
Vi åt på en Libanesisk i Terminal 21, är en kedja, finns i bottenvåningen på Central med, sonen blev magsjuk sket och spydde en natt, vi andra klara oss bra dock, han hade nog bara otur med rätten.
Var där med polare och hans fru från Malaysia då dom bara äter Halal.

Frugan funderar på att byta jobb så jag försöker kolla jobbmarknaden i Bangkok.
Kan ju konstatera att det är roligare för den som kommit upp en bit jämfört med de på "golvet"
Hade tänkt ge mig ut idag men känner mig slö, stannar hemma och softar med ungarna istället. Kanske poolen sen.
På lördag blir det Hua hin för en kortis, ser jag fram emot.

/ SatanG

Jag har två bilar kvar att byta på :(
Morsans avklarad och tjänstebilen fick verkstan fixa :)
Har frugans Mini kvar men hon är ju i Thailand så ingen brådska. Min Skoda behöver jag inte köra förens sista maj då jag lämnar tillbaka tjänstebilen.
Jag har ju mina på en däckfirma här, har ingen plats hemma. Men att dom skiftar passar mig utmärkt, lat som jag är. Blir säkert sista säsongen med dom gamla sommardäcken, det får bli nya om ett år.

Besökte denna park nu på förmiddagen, fanns mycket vackra blommor och träd.Var trevligt att strosa runt där,men blev rätt så varmt i slutet,så det fick bli en isglass i skuggan.
Hittade även en figur gjord i lera som liknade mig,otroligt kusligt måste jag erkänna:)

20230421_105816.jpg

IMG-20230421-WA0000.jpg
Var du inne och såg showen som uppträds par gånger om dagen samt bilutställningen i parken?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K