Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kossorna får våra rester från grönsakerna , vi har 14 st kossor och en kalv, frugan mockar varje dag och gullar med den nu två veckor lekfulla kalven, själv sätter jag inte min fot hos dem, massa koskit fick jag nog av i ungdomen
Vi skall handla ytterligare lite detaljer till vårbruket här hemma i trädgården. Lördag är också skräpmatsdag så det blir ett stopp på Subway. Lite mindre skräpigt. Härligt väder är det, precis som igår. Det gäller alltså att passa på.
Vi skall handla ytterligare lite detaljer till vårbruket här hemma i trädgården. Lördag är också skräpmatsdag så det blir ett stopp på Subway. Lite mindre skräpigt. Härligt väder är det, precis som igår. Det gäller alltså att passa på.
Nu fyller lilla sambon på med lite chili & andra kryddor jag ska ta med hem idag,hon blir kvar här ytterligare 2 veckor.
I ett av dessa hus inne i Bangkok har familjen en liten lägenhet som även jag har slaggat i tidigare då hon bodde där.
Nu strax iväg till en av syrrorna som har kåk i en mooban & äta lite krubb före hemresan ikväll.
Nu fyller lilla sambon på med lite chili & andra kryddor jag ska ta med hem idag,hon blir kvar här ytterligare 2 veckor.
I ett av dessa hus inne i Bangkok har familjen en liten lägenhet som även jag har slaggat i tidigare då hon bodde där.
Nu strax iväg till en av syrrorna som har kåk i en mooban & äta lite krubb före hemresan ikväll.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.