Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
kanonschyssta bilder du tagit. men måste få fråga dig. krävs det en kanonkamera för att kunna ta dessa bilder, eller räcker det med en vanlig bonnakamera typ Samsung 4.500 baht för detta?????
Japp, jag har alltid tyckt att Nokia är bäst, men de kanske har tappat lite mot andra mobiler(när det gäller innehåll(mjukvara)), typ Ajfån, samsung och SonyEricsson, men Nokia kommer tillbaka snart, de har ju redan börjat med Nokia N8(8MP kamera)och N9(12MP kamera) båda har CarlZeiss optiken, bara en tidsfråga..
Jag har vart på bolaget och köpt 2 L glögg, och några cider.
Min hemgjorda glögg är inte färdigt förräns på tisdag, men jag har tänkt att provsmaka det i morgon ändå. Men visar det sig att det ska stå nån dag till så har jag ju köpeglöggen att ta till så denna helgen ska bli lyckad har jag tänkt mig.
Verkar ju fungera, grattis till det! Jag skall snart också installera en dator hemma, måste nog ha konsulthjälp av min svåger (civilingenjör med inriktning på data). Är idiot på sådant själv, speciellt nu när vi skall ha router och nätverk också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.