Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"legolas " sa:
kanonschyssta bilder du tagit. men måste få fråga dig. krävs det en kanonkamera för att kunna ta dessa bilder, eller räcker det med en vanlig bonnakamera typ Samsung 4.500 baht för detta?????

Tackar! Lego
Näe, jag använde mig av min Nokia N97, 5MP mobilkamera, den har Carl Zeiss optik.
Men jag vet att den kan leverera helt Ok bilder..

"Berralund " sa:
Tjusiga bilder. Nu är du en kändis i meteorologivärlden!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Lite stolt är man ju i alla fall! Berralund :-[ :-[
Framför allt fick man en förklaring till fenomenet..

"glimten66 " sa:
Grattis Jo-Be du ser nokia kan

Japp, jag har alltid tyckt att Nokia är bäst, men de kanske har tappat lite mot andra mobiler(när det gäller innehåll(mjukvara)), typ Ajfån, samsung och SonyEricsson, men Nokia kommer tillbaka snart, de har ju redan börjat med Nokia N8(8MP kamera)och N9(12MP kamera) båda har CarlZeiss optiken, bara en tidsfråga..

Det e ju så att nokia o ericsson allti haft dom bästa kamrorna där har ajfåånen mycke o lära
:(

Har jobbat för en gångs skull i dag :) Ska ut och käka med frugans grabb och tjej lite senare. Hoppas man kommer hem innan jag somnar :D

Jag har vart på bolaget och köpt 2 L glögg, och några cider.
Min hemgjorda glögg är inte färdigt förräns på tisdag, men jag har tänkt att provsmaka det i morgon ändå. Men visar det sig att det ska stå nån dag till så har jag ju köpeglöggen att ta till så denna helgen ska bli lyckad har jag tänkt mig. :)

Verkar ju fungera, grattis till det! Jag skall snart också installera en dator hemma, måste nog ha konsulthjälp av min svåger (civilingenjör med inriktning på data). Är idiot på sådant själv, speciellt nu när vi skall ha router och nätverk också. :)

"legolas " sa:
Om det är så jobbigt Gunnarg, varför inte leja bort det då..... med 100 baht kommer du bra mycket längre än med hammare och spik.... ;D ;D

Eller som det RIKTIGA ordspråket lyder:
"Med hammare och spik kommer man långt,
Men med 100 baht kommer man längre"
Man blir aldrig för gammal för att lära sig något nytt.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K