Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag fick löningen igår och det sätts som bäst sprätt på den nu.

Dock tjatar ungarna så jag måste väl ta in julgranen nu (plast). Det blir nog fint! :)

"Berralund " sa:
Jag fick löningen igår och det sätts som bäst sprätt på den nu.

Dock tjatar ungarna så jag måste väl ta in julgranen nu (plast). Det blir nog fint! :)
Plast har vi med och den blir enormt fin när husse har jagt sin hand på den ;D

NÄ men är det två så är det dubbelt så kul ;D
Nu blir det hämt mat, kyckling och potatis sallad :P
Sen är det derby
AIK

2 aik.jpeg

Ohh!
Här är aktiviteten på CM:et, lika hög som att glo på två sniglar kryper mot mållinjen, man är fruktansvärt intresserad.. :(

Julstök kallas det! :) :) :)

Ytterligare en hektisk dag på gång, nu skall dom sista julklapparna inhandlas. Ett par stycken återstår!

Sedan kanske lite glöggkväll!!

Jag ska bara små pyssla lite i dag. Slå in dom sista julklapparna.

Men på Juldagen fyller min gamle Far år. Jag ska laga middagen och baka tårtan åt honom.

Så det ska jag förbereda i kväll så mycket det bara går eftersom morgon dagen är en upptagen dag. :)

Går in på sista halvtimmen som truckförare. Efter det klär jag om till bowlinghallsarbetare. Julstök? Nej, sambon och jag ser till att bli bortbjudna. ;D

"legolas " sa:
SMART......

för övrigt ser att ni är flera som fortfarande håller på och går på den där grejen med jul, skall ni aldrig lära Er eller? Lugna Er och se till att njut av ledigheten för sjuttan.
Säger en som sitter i värmen där inte granar vill växa :D

Jaha! Då var Kalle och hans vänner över, Whiskey uppslaget i glaset och en fet garre väntar på att bli upptänd för konsumering..

Förbereder mig för den årliga sammankomsten med kusiner ocdh/med föredettingar och gud och hans/hennes moster.. tackar gud för jag är full... Midnattsmässa kl 23.00 i Hamnkyrkan.. återkommer med info om hur utskälld man kan bli i en kyreka

"Gazton " sa:
Förbereder mig för den årliga sammankomsten med kusiner ocdh/med föredettingar och gud och hans/hennes moster.. tackar gud för jag är full... Midnattsmässa kl 23.00 i Hamnkyrkan.. återkommer med info om hur utskälld man kan bli i en kyreka

Bara ställ dig upp och säg"Mera sprit till folket"och dina synder är förlåtna..(Not!)

Jag tycker det låter lite som taget ur filmen "Tomten är far till alla barnen". Där kan man väl snacka om ett urspårat julfirande i alla fall. :) :) :)

Nja nån midnattsmässa blev det inte direkt.....
Men jag kom i allafall till kyrkbacken och träffade kyrkfolket (Jag undrar vem som förlorade mest på det mötet) ;D
Hamnen är översvämmad och jag var lagom rund under fötterna, och till det kan tilläggas att jag även var blöt om fötterna..... Jag fick till och med kören att sjunga för mig utanför kyrkan..
Helst hade dom velat omvända mig, men dom har sedan länge insett att det är lönlöst.

Men det är jäkligt kul att diskutera med frikyrkliga medlemmar (Vilket jag tydligen gjorde) nu är frågan om jag vågar mig ut idag. Måste lämna in tipset och ATG ombudet bor granne med hamnkyrkan. allt är översvämmat.. Skål !

Förbereder en rask promenad runt Sisjön och Oxsjön i det 6 gradiga soliga vintervädret,frisk skogsluft piggar alltid upp

Drivern

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar