Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Blandad kompott, men hittade citron till slut :beer:
SmartSelect_20230828_204054_Gallery.jpg

Haft en sovmorgon och idag är det perfekt ligga i sängen väder,regnet smattrar på taket och gjort så hela natten. Nu blir det att börja packa inför älgjakten åker ut redan imorgon och tanken är att vara ute i ca 1 vecka. Blir mycket prylar som ska med.
Gick i skogen 2 tim med hunden igår efm och såg både ripor och hjärpe men inget byte med hem..

Hahaha ja det ska gå men det gör väl inte alltid det.
Chansen / Risken ökar med tiden spenderad är min erfarenhet. Det matematiska sambandet oklart.
Har man inte råd med dubbla boendekostnader i 6 månader så har man inte.
Har man inte råd med dubbla boendekostnader i två veckor så har man inte. Heller.

Nu längre tid man bor dessto större möjlighet att reducera boendekostnaden, per tidsenhet.

Chansen / Risken ökar med tiden spenderad är min erfarenhet. Det matematiska sambandet oklart.

Har man inte råd med dubbla boendekostnader i två veckor så har man inte. Heller.

Nu längre tid man bor dessto större möjlighet att reducera boendekostnaden, per tidsenhet.
Precis inte alla som kan unna sig ett bättre liv på äldre dagar.
Man får prioritera.
En tidigare kollega hyr ut sitt boende när han slappnar i tropikerna.
Han säger att det är lätt att hyra ut i ett halvår.

Visst lär man sig mer med tiden men viljan att lära sig minskar också med tiden.
De flesta försöker nog hålla igen lite med tanke på prisökningar, vart man än är.
Man får väl helt enkelt rätta mun efter magsäck :-)

/ SatanG

Visst lär man sig mer med tiden men viljan att lära sig minskar också med tiden.
De flesta försöker nog hålla igen lite med tanke på prisökningar, vart man än är.
Man får väl helt enkelt rätta mun efter magsäck :)

/ SatanG
Det är en konst att leva billigt i Thailand, också, och forumet har en mästare på detta. @Broder Tuk Tuk måste vara en anledning till att så många finner detta spörsmål intressant.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K