Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas forumets kostnadsguru @Broder Tuk Tuk kommer ner till Thailand och kan hålla seminarier, föreläsningar och kurser om hur man lever billigt i Thailand. Företrädesvis vid ett stenbord i Naklua.
Hoppas forumets kostnadsguru @Broder Tuk Tuk kommer ner till Thailand och kan hålla seminarier, föreläsningar och kurser om hur man lever billigt i Thailand. Företrädesvis vid ett stenbord i Naklua.
@Fiskarn , din bild var så hemsk att den kan skrämma livet ur vem som helst, allrahelst småbarn. Så jag blev tvungen att ta bort den, trots allt är det politik. Men lägg gärna upp den i politikdelen istället.
@Fiskarn , din bild var så hemsk att den kan skrämma livet ur vem som helst, allrahelst småbarn. Så jag blev tvungen att ta bort den, trots allt är det politik. Men lägg gärna upp den i politikdelen istället.
Haft en sovmorgon och idag är det perfekt ligga i sängen väder,regnet smattrar på taket och gjort så hela natten. Nu blir det att börja packa inför älgjakten åker ut redan imorgon och tanken är att vara ute i ca 1 vecka. Blir mycket prylar som ska med.
Gick i skogen 2 tim med hunden igår efm och såg både ripor och hjärpe men inget byte med hem..
Äta o leva billigare jmf med Sverige ska gå, men det är boendet som skall betalas på två ställen för att det blir dyrare än att vara hemma för de flesta.
Äta o leva billigare jmf med Sverige ska gå, men det är boendet som skall betalas på två ställen för att det blir dyrare än att vara hemma för de flesta.
Precis inte alla som kan unna sig ett bättre liv på äldre dagar.
Man får prioritera.
En tidigare kollega hyr ut sitt boende när han slappnar i tropikerna.
Han säger att det är lätt att hyra ut i ett halvår.
Visst lär man sig mer med tiden men viljan att lära sig minskar också med tiden.
De flesta försöker nog hålla igen lite med tanke på prisökningar, vart man än är.
Man får väl helt enkelt rätta mun efter magsäck
Visst lär man sig mer med tiden men viljan att lära sig minskar också med tiden.
De flesta försöker nog hålla igen lite med tanke på prisökningar, vart man än är.
Man får väl helt enkelt rätta mun efter magsäck
Det är en konst att leva billigt i Thailand, också, och forumet har en mästare på detta. @Broder Tuk Tuk måste vara en anledning till att så många finner detta spörsmål intressant.
Jag är en som gör så. Sverige är bäst under sommaren. Enda nackdelen är att man bara träffar barn och barnbarn halva året. Annars perfekt enligt min erfarenhet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.