Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Puttning 06.00 i morse,sedan ut till Gålö för sex körningar med T26 och en med Spica.

DSC_0079.JPG

DSC_0081.JPG

Har just njutit av en endagskryssning till Åbo tillsammans med frugan två barn och tre barnbarn. Vi åkte med en av Vikinglines nya båtar egentligen ett nöjeshotell i 12 våningar. Båtkänslan nattetid var mest toaletterna som var båtmässiga. Maten var modern med massa småtallrikar och gjorde att jag längtade efter de smörgåsbord som fanns tidigare med finsk och svensk mat t ex Jansson.

Lekrummen uppskattades av barnen men inte lika mycket av föräldrarna eftersom pengaflödet fick begränsas. Det fanns rätt mycket musik av olika slag. Jag uppskattade en alporkester.

Det var ganska mycket folk av olika slag. Tror, att det fanns gäng av turister från Kina och Indien. Såg också rätt många invandrare. Kanske är nöjen något som bidrar till integrationen.

Bifogar några bilder.

IMG_2163.JPG

IMG_2165.JPG

IMG_2169.JPG

IMG_2172.JPG

IMG_2176.JPG

IMG_2177.JPG

IMG_2181.JPG

IMG_2186.JPG

IMG_2188.JPG

Hej

Idag har jag varit med 14-års laget i Lysekil, det blev en väldigt jämn match och det stod 0-0 tills det bara var 5 minuter kvar, då flyttade jag upp vår libero Ayob på topp, han är stor, stark och bra på huvudet, det tog en minut sen nickade han in 1-0 till vårt lag, sen gick han ned på sin libero position igen, vi höll tätt och vann med matchens enda mål, såna här jämna matcher är extra sköna att vinna.

Sen blev det Sverige-Estland på TV och det blev ytterligare en seger, i.o.f.s väntad men ändå var det en ren utklassning med 5-0, hoppas det gav lite självförtroende inför en svårare match mot Österrike nu på tisdag.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar