Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

No Boom Boom, no Baby, en enkel ekvation.
5555

FB_IMG_1703957920155.jpg

Är skillnad på sittplats, nu skall jag lägga fötterna på hyllan och njuta av själva resan.
Fast börja väl inte så bra, var på restaurang innan, beställde mixed korvtallrik den glömde dom laga.
Nu blir det lång resa Bangkok - Paris -Göteborg -Malaga så kommer nog va rätt trött när kommer fram.

Följer händelserna där bl.a. flera av de stora container fartygen (bolagen) återgick till att segla via Röda havet istället för att segla runt Afrika för några dagar sedan då de skulle skyddas men nu kanske återgår till att segla runt Afrika igen? Vad blir nästa steg???

Följer händelserna där bl.a. flera av de stora container fartygen (bolagen) återgick till att segla via Röda havet istället för att segla runt Afrika för några dagar sedan då de skulle skyddas men nu kanske återgår till att segla runt Afrika igen? Vad blir nästa steg???

Ja det har man full förståelse för. Obehagligt är bara förnamnet när galningar beskjuter civila fartyg. :mad:

Förlust mot finnarna :( tråkigt!!
Men nu kör vi årets sista arbetstimmar & ser fram emot det nya året.. Och om ca 6 månader så har jag arbetat 5 skift i 24 år,nästan halva livet!! Man undrar ju vart dom åren har tagit vägen?
Ha ett Gott Slut var än ni befinner er nu..

20231231_174248.jpg
Tack detsamma! Tråkigt att behöva tillbringa årsskiftet i gruvan men någon måste ju göra det. En annan har ju haft åtskilliga sådana högtider ombord, det var oftast trevligt men inget jag saknar idag.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K