Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En sväng till min nya oas från den 1a februari.
En strand som är mörkare med inblandning av lavasand men full av aktiviteter och fester.
Finns ett korallrev utanför som ska utforskas
Frugan har haft besök av en väninna. När hon åkte hem ville hon göra det med båt. Bra val tyckte jag. Tycker mycket om flodbåtarna. Frugan är duktig på att hitta p-platser på tempelområden.Vi fick åka med en lite större och bredare båt där befälhavaren har en upphöjd ställning.
Efter båtfärden åkte vi till släktens sjukhem där frugan ägnade sig på personalen. De kontaktar henne av alla möjliga skäl t ex kärleksproblem. Trots frugans insatser är personalomsättningen mycket hög med svenska mått mätt. Jag har haft tid att titta på nyhetsflödet främst då om Turkiet och Ukraina.
Har krubbat och ska nog kolla på en rulle.
Frugan är på managementmöte/middag så slänger in några bilder därifrån, säkert några som känner igen sig.
Nära dig @ulflan
Först en kopp kaffe sen börjat med montage av sängbord,är alltid spännande se passform & hur usel instruktionen är som följer med tog en paus med frulle ute.
Och just då vi skulle börja kom en kvinna förbi som sambon känner & ville kränga lotter... Sambon var kompis med kvinnans dotter men hon dog av en hjärtattack endast 40 år..
Efter monterat första möbeln kan jag konstatera att det är ungefär lika bra/dålig kvalitet som Ikeas möbler,men det duger..
Lite senare under dagen ytterligare projekt det ska hängas upp tavlor i huset.
Och efter det iväg till nån trädgårdsbutik och få lite idéer på vad som kan passa utomhus
Idag blir det fullt upp! Lunch i Malmö med dotter och kompis. Sedan hem en sväng och tillbaka till Arenan och matchen mot Färjestad ikväll. Bra med en 24 timmarsbiljett på Skånetrafiken, då kan man resa så många gånger man vill under den tiden.
Igår var vi och köpte oss cyklar,så idag tog vi en tur runt i området. Mycket skönare än att promenera,såg massor med fina buskar och blommor efter en av vägarna.
Igår var vi och köpte oss cyklar,så idag tog vi en tur runt i området. Mycket skönare än att promenera,såg massor med fina buskar och blommor efter en av vägarna.
Besökt en mindre trädgårdhandel och köpt både blommor för utomhus & inne,fanns mycket att välja på. När vi plockade bland växterna upptäckte jag denna ödla,skönt iaf att det inte var en orm Leverans hem till oss imorgon.
Strax iväg på en lunch någonstans och i efm ut på cykeln igen.
En sväng till min nya oas från den 1a februari.
En strand som är mörkare med inblandning av lavasand men full av aktiviteter och fester.
Finns ett korallrev utanför som ska utforskas
Jag skall snart köra och hämta frugan från jobbet. Det blåser och ösregnar så det minsta jag kan göra. Sen skall helgmaten inhandlas, återstår att se vad det blir.
Jag skall snart köra och hämta frugan från jobbet. Det blåser och ösregnar så det minsta jag kan göra. Sen skall helgmaten inhandlas, återstår att se vad det blir.
Här är som vanligt dåligt väder, idag så dåligt så att jag fick hoppa över träningen, risk att bryta nacken om man skall träna i en berg och dal bana
Men nu påväg iland iaf men är väl en 15 timmar igen innan vi siktar land.
Men imorrn är det 3dje biffen och nästa vecka när lönen kommer skall jag köpa flygbiljett.
Ser fram emot att komma ner, kan städa och hålla på hela dagarna medans frugan och barnen är i skolan, en vit månad på det med så kommer huset bli som nytt
Har spelat bridge i dag med polare från Australien som nyss kommit tillbaka från sitt hemland. Det blev en vinst så nu firar jag med en stänkare eller två. Vi två kommunicerar väldigt bra på engelska trots att forumets egna språkexperter påstår att jag inte kan det språket. Jaja, så kan det gå när man inte är så noga med vad man häver ur sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.