Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fixat till ugnsbakad pastej till kompisen från England. Jag har ju nyckel och fri tillgång till hans poolområde så då får jag bjuda på något annat och båda blir nöjda.
20250512_072308.webp
20250512_105647.webp

Min aircon började låta lite oroväckande men det kanske de gör efter 12-13 år, så igår åkte jag hem till Puff och beställde en ny, så idag kom Piff och Puff och installerade en ny.

20250511_084230.webp

Funderar. Har motionerat en del denna gången jag är här nere. Har väl tappat några kg. Nu efter nästan 3 månader har frugan köpt öl till mig. Kan jag ha blivit för skrinner?
Är faktiskt nått jag lyckas väldigt bra med då jag nere dom sista åren (motionerar) nu mera. På hemma fronten desto sämre.
Blir ett gymkort hos Avani hotell och besök 3 till 5 ggr i veckan där. Nån promenad på stranden men då brukar det bli en pilsner efteråt ibland fler om man springer ihop med nån bekant. Sedan har jag poolen så några vändor i den blir det med. En bättre cykel är väl det som står på inköpslistan till nästa gång är det tänkt. Vikt mässigt nja det är minus men fanken jag gillar mat, vin och en kall lite för mycket. Men lite till ganska mycket bättre det mår man då man rör på sig.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K