Denna dagen så har jag försökt få kontakt med "min" Husläkare.
Jag har bara träffat henne en gång, men nu har jag ju tilldelats henne.
Hon var länge något slags osynligt väsen som jag bara hört talas om som, -"Det får du tala med din doktor om", öhh, hur?
I morse ringde jag till vårdcentralen för att få en telefontid, men råkade schabbla bort det hela genom att ange fel personnummer tre gånger.
Man skulle ange personnumret med tio siffror jag började tänka efter hur många siffror det blev om jag tog med århundradet, men han inte räkna efter så jag chansade.
Vid andra försöket så kom jag inte ihåg hur jag gjort vid det första, och vid tredje försöket vet jag inte vad jag gjorde men det slutade med att jag hade förbrukat min rätt att försöka fler gånger.
Fan jävla knas, tänkte jag och ringde på nytt upp vårdcentralen, men då hade dagens telefontider tagit slut.
Jag hade tänkt diskutera min blodtrycksmedicin med henne, men icke...
Efter att ha suttit och letat på 1177 ett jäkla tag så lyckades jag faktiskt framföra mitt ärende där, men det var fan ingen självklarhet.
Man fick verkligen leta och hamnade lätt i någon slags loop, eller rundgång.
Jag skulle vilja påstå att den sidan inte var speciellt bra för det där blodtrycket.
Hoppas hon hör av sig.
Resten av dagen har jag ägnat åt trädgårdsskötsel, vattnat och så.
Sedan så har jag suttit och solat, samt hållit koll på robotgräsklipparen och försökt lista ut vad den har för strategi?
Jag börjar tvivla på att den har någon...