Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Efter lunch blir det en tur till Återvinningscentralen, vi har sorterat en del skräp som det är skönt att bli av med. Vädret inbjuder inte till utomhusaktiviteter, det regnar från och till och är 17 grader.

Påbörjat utflyttning av första rummet, egentligen borde man bara bärt ut och lagt allt på gatan.
Inte mycket som skall med till Sverige.
Hatar att flytta ut, roligare att flytta in.
Sista resan till Thailand blir mest booring, bara måsten.

20250705_162230.webp

20250705_162350.webp

20250705_162243.webp

Irriterar mig på att när jag klickar på rubriken till denna tråden så hamnar jag alltid på på första inlägget från 2010. Så är det inte med någon annan tråd. Vad gör jag för fel ☹️

Irriterar mig på att när jag klickar på rubriken till denna tråden så hamnar jag alltid på på första inlägget från 2010. Så är det inte med någon annan tråd. Vad gör jag för fel ☹️
Jag är ingen expert på sådant men jag gissar att det kan bero på att du inte tillåter kakor från denna sajten. För mig funkar det klanderfritt.

Funderar på om jag skall ta hit en städfirma istället, ligga här och skura i 14 dagar....
Kan vi ägna oss åt bara tömma huset, städa ute och göra småfix, skall ju hinna sälja bilen, hämta UT och få hit mäklare med.
Känns som skulle behövt dubbel ledighet denna gången.

20250705_192139.webp

Funderar på om jag skall ta hit en städfirma istället, ligga här och skura i 14 dagar....
Kan vi ägna oss åt bara tömma huset, städa ute och göra småfix, skall ju hinna sälja bilen, hämta UT och få hit mäklare med.
Känns som skulle behövt dubbel ledighet denna gången.

20250705_192139.webp
Gör det, sist vi flyttade tog vi flyttstädning, jäkligt skönt att slippa det problemet. Kostar en slant men garanterat billigare i Thailand.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K