Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Trodde jag skulle slippa en massa tempel. Men, nej. Tydligen skall en båt hämta oss imorgon och köra runt oss till 9 olika tempel. Blir nog bra det också.
Här har det vart en trevlig dag på på ett fd militärflygfält i Eskilstuna! Var igång ända in på 2000 talet! Åkte dit i en Cheva Caprice med big block och fick se många fina bilar köra på i något som kallas Sweden Street week, bilar från Finland och Norge var med, även från England var det någon.
En gammal fin Mopar var den jag tog bild på, flera finns på andra bilar.
Frugan skall ner och få sitt herrfrisör certifikat idag medans jag och barnen åker till en badpark.
Men först frukost, dom ville äta i condon men jag går hellre ut.
Sista veckan här nere nästa vecka flyger jag norr över sen till Tyskland, ombord och sätta upp vindkraftverk, vi skall vara en del i processen iaf.
Jaha case closed också. För min del när jag surfar forumet spelar det egentligen ingen roll var trådarna ligger. Jag klickar alltid på nytt i alla fall.
Jaha case closed också. För min del när jag surfar forumet spelar det egentligen ingen roll var trådarna ligger. Jag klickar alltid på nytt i alla fall.
Ja men vi som vill slippa skiten har politikdelen avaktiverad och slipper se spammandet.
Jag ser inga av dom trådarna och så många har det för att slippa skiten
Innan spammades ju hela forumet sönder av politik.
Nu kan vi som vill, välja att slippa den delen
Ja men vi som vill slippa skiten har politikdelen avaktiverad och slipper se spammandet.
Jag ser inga av dom trådarna och så många har det för att slippa skiten
Innan spammades ju hela forumet sönder av politik.
Nu kan vi som vill, välja att slippa den delen
Kan jag inte nu då jag inte ser den tavlan, i mellanösterntråden skrev jag ibland för låg i öppna delen men nu blir det inget mer med det då jag inte ser politiktavlan och inte deltar i diskussionerna där.
Då har vi kommit till vattenparken, kanske får lite sol på mig idag, har ju mest hållt på inomhus dagtid.
Imorrn städar jag ut det sista ur huset.
Nu är det helg.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.