Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vi sitter ute i vårt uterumsbygge och torrkör lite, Lilleman med en öl, jag med ett glas vin och sambon med vatten, taket på plats och en del vägg och två av skjutpartierna, detta kommer att bli guld när det är klart!
Ja jag bor nästan i mitt uterum från tidig vår till sen höst. TV med motorsportskanaler och gasolvärmare när kylan kommer. Så jäkla bra :thumbsup:

Vi passade på att njuta av en promenad också

IMG_4003.webp

IMG_4005.webp

IMG_4006.webp

Var ligger detta?

Precis tvättat o fixat husbilen i kvällsmörkret , Blir en runda på västkusten i helgen sen vill darlingen till Ullared så blir en tur dit sen neråt o hälsa på Sonen o barnbarnet i Värnamo , Ska försöka hinna med en liten avstickare till jaktmarken i Småland för o fixa förrådet på kantareller

Sista arbetsdagen sedan blir det 4 veckors semester och börjar med 2 veckor i Thailand. Kommer väl en och en annan öl bild då får man förmoda :) Just nu njuter jag av morgonkaffet och det enda ljud som hörs är fåglarnas kvitter. Skulle inte palla att bo närmare ”stan”.

IMG_4769.webp

Hej

Kom precis hem efter att ha varit på jakt efter motorkuddar till vår fiskebåts motor, vi upptäckte att en var dålig och kollade då övriga som också var slitna och började lossna, så vi provade med några vi hade men det fungerade inte, så vi åkte till Uddevalla och provade flera olika ställen men hittade inte rätt storlek och sort, för vi ville ju inte behöva borra och göra om infästningen motorbädden, så det slutade med att vi åkte till Göteborg där vi fick tag i exakt rätt grejor. Så nu ska vi gå ner och montera dessa och förhoppningsvis är vi på sjön imorgon.

Mvh isan lover

Plockade ca 6 Liter kantareller idag, rensade dom och gick över till grannen med 4Liter. Grannen har inte pratat med mig sen sambon flyttade in 2012.
Grannarna är äldre och blev snopna samt väldigt glada, jag fick kramar ifrån dom bägge. Kanske detta gör att dom börjar hälsa på mig igen, fastän jag har en ny partner.

Plockade ca 6 Liter kantareller idag, rensade dom och gick över till grannen med 4Liter. Grannen har inte pratat med mig sen sambon flyttade in 2012.
Grannarna är äldre och blev snopna samt väldigt glada, jag fick kramar ifrån dom bägge. Kanske detta gör att dom börjar hälsa på mig igen, fastän jag har en ny partner.
Ja, lite kantareller kan göra underverk i de flesta relationer :).

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K