Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Måndag kväll och nu börjar nattveckan med 7 skift och slutar måndag morgon 06.00 Det här är min sista jobbvecka som sommarknegare för den här gången,sen återgår jag till pensionärslivet igen :)
Hade nästan glömt bort hur trist dom här nattskiften var & känner nu att jag tog rätt beslut att hoppa av,men är ändå skoj att träffa en del av dom på mitt gamla skift som jag jobbat ihop med i nästan 18 år...

Sitter på Suvvan och väntar på flyget hem. Grabben blöder näsblod lite till och från, precis som jag gjorde i tonåren. Så klart började det blöda nu och jag hade inget papper så gick iväg för att hämta. När jag kommer tillbaka är flera personer framme med papper och våtservetter. Man blir lite varm i hjärtat när man ser hur hjälpsamma människor är.

Sitter på Suvvan och väntar på flyget hem. Grabben blöder näsblod lite till och från, precis som jag gjorde i tonåren. Så klart började det blöda nu och jag hade inget papper så gick iväg för att hämta. När jag kommer tillbaka är flera personer framme med papper och våtservetter. Man blir lite varm i hjärtat när man ser hur hjälpsamma människor är.
Det är det bästa med Thailand alla dessa vänliga människor man möter dagligen i paradiset. :thumbsup:

Rullar söderut mot Malmö

17549783932038462145538736942057.webp

Då var Thailands trippen slut för den här gången. Taxin kommer 3 inatt. Sämsta med Finnair är flygtiderna samt att man inte kan flyga ARN direkt annars bra bolag tycker jag även om dom hamnade taskigt i statistiken vilket jag har lite svårt att förstå.

Två veckor kvar på semestern när vi kommer hem till Svedala. Blir förhoppningsvis mycket hojåka men måste skura altan också som jag lovat mig själv denna sommar.

IMG_4991.webp
Mitt flyg hem är 15.00 med finnarna.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7