Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Varit ute i skogen en sväng.Tar en kaffeslurp i bakluckan

1000003594.webp

Hemma igen efter arr ha kört 2 mil mot Sunderby sjukhus för koll av ögon efter operation. Då kom jag på att det kanske var en dag för tidigt så jag stannade av och kollade på 1177, och jag var en dag för tidigt ute. Tur jag kollade eftersom det är 16 mil enkel väg dit. ;)

Hemma igen efter arr ha kört 2 mil mot Sunderby sjukhus för koll av ögon efter operation. Då kom jag på att det kanske var en dag för tidigt så jag stannade av och kollade på 1177, och jag var en dag för tidigt ute. Tur jag kollade eftersom det är 16 mil enkel väg dit. ;)
Bara att ta nya tag imorgon! Jag skall till Dr Öga på fredag för kontroll än en gång men har bara 12 km dit. Tar dock tåg och buss eftersom det blir pupillvidgande droppar denna gången, hoppas att det är den sista på ett tag.

Tidigt tecken på att demensen är nära förestående. :)

Hahaha!!!
Sånt händer. När jag var hos tandis senast kom der in en kille som "hade tid". När han blev upplyst om att det var "imorgon" blev han glad att det inte var "igår", och sa att då ses de imorgon igen.
Skön kille med skön inställning :p

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar