Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har varit iväg och justerat ett par protokoll. I eftermiddag skall vi iväg för att hunden skall få sin andra vaccination så dagen är näst intill fullbokad.
Ok! Så ska vi in't ha det här. Det är jag som "mobbar" o det var in't min avsikt alls. Bara få fart på kulorna i all vänskapliga vänners lag. Sur öl och öl kultur har jag god respekt för så häng in't läpp nu om du missförstår mig rätt
Ok! Så ska vi in't ha det här. Det är jag som "mobbar" o det var in't min avsikt alls. Bara få fart på kulorna i all vänskapliga vänners lag. Sur öl och öl kultur har jag god respekt för så häng in't läpp nu om du missförstår mig rätt
Idag har det kaklats lite (inte klart), vart på IKEA köpt tvättstugemöbler, thaibutiken i Jönköping, tippen och dumpat 1 månads arbete, full kärra, sen gick vi ut och käkade.
Foga imorrn, dra el och sätta golvlister, skruva möblerna och klar för att sätta in tvättmaskin och torktumlare så kan tvätta när jag drar.
Nu lite Kominsky Method och ett glas rött.
Förvånad eller inte igentligen.
Men mordet på kirk så är det väldigt mycket glitch från svensk media för passar väl inte?
Aftonbladet och Expressen försöker förvränga att högerns fel, letar illvilligt efter där det är Trumps fel och en ursäkt.
Rubriken i ena tidningen familj med MAGA anhängare, och är man tex då IL som bara läser rubriker så var han med det.
Sen nästa rubrik, motivet stora gåtan kom från en Trump familj.
Läser man bara rubrikerna i svensk media får man ju för sig att mördaren var en Trumplojalist.
Tycker svenska kvällstidningar blir bara sjukare och sjukare, gått från att bedriva informativ media på 80 talet till politiskt riktade aktivitet och 50% om influencers.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.