Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vart på en cykeltur i byggda ;)
Nästan 20km, slog av batteriassisstansen och använde den som vanlig cykel, det gick bra.
Nu skall jag åka och handla lite.
Sen blir det småpill i köket.

Screenshot_20251028_133550_Samsung Health.webp

20251028_132553.webp

20251028_125449.webp

20251028_125444.webp

20251028_123753.webp

Har nu ställt undan pelarborren och hängt verktygen på sina platser.
Ska bygga båten på ett hyllplan 100x30cm från Biltema som ligger underst.
Köpt 4pkt lister a 100st och div plywood 1-2mm. Dom ljusa listerna ska jag klä skrovet med.
Mahognyn är för inredning mm.
20251028_134704.webp

Materialförråden är påfyllda.

20251028_134718.webp

20251028_134731.webp

Hej

Befinner mig just nu i Strömstad där pojken tar sin första lektion i trafikskolan, han övningskörde med mig hit och är nu ute och kör med läraren, sen ska han få köra tillbaka hem igen. Det ska bli intressant att höra av läraren hur han ligger till och vad vi behöver öva på hemma.

Mvh isan lover

Hej

Befinner mig just nu i Strömstad där pojken tar sin första lektion i trafikskolan, han övningskörde med mig hit och är nu ute och kör med läraren, sen ska han få köra tillbaka hem igen. Det ska bli intressant att höra av läraren hur han ligger till och vad vi behöver öva på hemma.

Mvh isan lover
Strömstad tog jag intensivkurs en vecka, boende, prov, halk körning och uppkörning inkluderat sen körkort.

Trots en förkylning på sluttampen åkte vi tåg i dag. Billigt 62 THB tur o retur för en cirka tre timmars tågresa. Jag tycker att det är behagligt med thaitåg eftersom man ser andra saker än om man åker bil. Med bil ser man massa säljare utefter vägarna. En sak som är positivt med offentliga kommunikationer i Thailand är att man inte har tiggare som i stockholmstrakten. I stället har man säljare, som säljer varor till hungriga och törstiga till låga priser.

En nyfikenhetsfråga: Känner någon till avsikten med de gröna vagnarna som har två dubbeldörrar som inte används? Är avsikten att de ska kunna göras om till godsvagnar vid behov?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K