Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Här är foto på grabben som ska bli munk för ett tag.
Vi träffade även modern när vi lämnade festområdet.
Inte hon som sitter på fotot var helt otroligt vad dom satsade,imorgon ska det tydligen vara nån slags kortege då pojken åker runt på släpvagn eller lastbil,lite osäkert vad.
Men vi hör festen ända hit hem till oss och det är säkert flera km bort och ska tydligen hålla på till 06,00

20251121_173652.webp

20251121_173548.webp

Du är för lat att skotta snö och sitter du där och skriver här då måste det vara dötråkigt hoppas inte din fru är med eller sitter
ni båda och leker med iponen

Jag är för smart för att skotta snö.

Va fan bryr du dig vad jag gör på O’Learys, vem jag är med eller om jag har telefonen i handen eller inte.
Beställde öl, mat, åt, drack, betalade och drog därifrån.
Det varade nog i 20 minuter.

Dottern berättade att de sett eldflugor de senaste nätterna.
Hur pass vanliga är dom?

Det var länge sedan jag sett sådana. Fast man är inte ute i mörkret så ofta numera.

Var oh tittade på en liten del av "Dödens Järnväg". Bredvid järnvägen fanns en grotta av stort intresse för thais. Påstods att jappsarna gömt guld där. Nu är grottan inredd med buddabilder och säljare av olika slag. Massor av turister och thais där. Någon gång i år avser jag att åka på järnvägen.

Besök rekommenderas men ta med bra skor.

IMG_0738.webp

IMG_0737.webp

IMG_0736.webp

IMG_0735.webp

IMG_0730.webp

Har just tragglat mig igenom ADR kursen och blivit godkänd och får nu handhava farligt gods igen.
På tio(10)svarsfrågor så snubblade jag på endast två(2) och jag känner mig nöjd.
Snubblade var ett på skyltning, ang. farligt gods.
Hade glömt bort tre olika skyltar & naturligtvis "papper hantering" vad jag måste ha med mig i bil för att kunna visa upp om mot förmodan "Farbror Blå" misstänker någon typ av onyttig verksamhet.

@JBK.Ltd.
De kommer aldrig till att!.. :p

Började morgonen före klockan 06 med kaffe och tid vid datorn,sedan efter frullen iväg på cykeln till en park några km bort.

Där går det både att promenera och springa,finns också ett typ av utegym. Inte med vikter men med konditionsmaskiner av den enklare varianten så började med ett varv runt parken med cykeln,sedan joggade jag 2 varv för att avsluta med lite i maskinerna.
Många år och kilo sedan jag sprang :) men kändes rätt så bra så nu kör vi på med gubbkroppen :laugh2: Har även gjort lite trädgårdsjobb då klipparen åkte fram och gräsmattan hunnit växa sig lite hög,tyvärr så gömde det sig en liten groda som fick sätta livet till i klipparen :(

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K