Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Måste göra er besvikna det är en tjej, så här ser en l*dyboy ut

Screenshot_2025-11-28-15-31-07-50_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.webp

Den där på förra bilden är fan ingen tjej. Jag har sett så många ladyboys så ingen kan lura mig.

Har du sett en söt l*dyboy någon gång?

BTT

Idag blir dom sista 4 luckorna till köket skickat, så då är det komplett när jag kommer hem.
@stef@n hade din syster väntat ett år på köksluckor, hon vet att det inte går per automatik man måste följa med på när dom kommer i lager och skicka meddelande med ordernummer till IKEA när man ser att kommer in, så sa försäljarn till mig och så jag gjort.
Har också beställt inspektion för braskamin idag, det blir ju en liten dyrare historia än jag tänkt, typ 4x dyrare.

Idag blir dom sista 4 luckorna till köket skickat, så då är det komplett när jag kommer hem.
@stef@n hade din syster väntat ett år på köksluckor, hon vet att det inte går per automatik man måste följa med på när dom kommer i lager och skicka meddelande med ordernummer till IKEA när man ser att kommer in, så sa försäljarn till mig och så jag gjort.
Har också beställt inspektion för braskamin idag, det blir ju en liten dyrare historia än jag tänkt, typ 4x dyrare.
Inte vet jag vad syrran gjort eller inte gjort.

Bättre med äkta ladymen än med datingsidor.

När kan du åka?

Jag tror att vi här kan samla ihop till en biljett och två veckor på ditt favorithotell så du får uppleva verkligheten på plats.
Han vågar inte för det skulle avslöja hans okunnighet.
Han vågar ju inte ens träffa en annan forummedlem som vill bjuda honom på en öl.
Snacka om krake.

Han vågar inte för det skulle avslöja hans okunnighet.
Han vågar ju inte ens träffa en annan forummedlem som vill bjuda honom på en öl.
Snacka om krake.
Förvisso, men han får resa på egen hand och enda kravet är att han postar bilder i en ny resetråd dagligen.

Motiven är inte så noga, några 7-Eleven och några barer räcker.
Det privata är privat.

Jag kan skicka med en bra telefon med bra kamera för uppdraget.

Hade en rejäl dispyt med en korkskalle som blockerade mitt garage igår kväll.
Han är från nån byhåla norr om Umeå så jag tänkte han kanske har en släkting här på forumet.
Nu blir det en promenad om det inte börjar regna igen.
Så söt är du inte så du klara lite regn tror det är bara lata, blokera garage ;) bodde jag nära dej skulle jag plasera betonggaltar
framföt ditt garage och sen skulle jag stå med en kamera och filma när topplpcket gick, kvällens höjdpunkt- det ät väl några som
har tänkt lika titta dej omkring vilka du bråkar med finns säkert många

Så söt är du inte så du klara lite regn tror det är bara lata, blokera garage ;) bodde jag nära dej skulle jag plasera betonggaltar
framföt ditt garage och sen skulle jag stå med en kamera och filma när topplpcket gick, kvällens höjdpunkt- det ät väl några som
har tänkt lika titta dej omkring vilka du bråkar med finns säkert många
Det där är hot!
Men din hjärna klarar inte bättre.
Fan vet vad du pladdrar om i början.

Ett hot :unsure: jag ville se ditt topplock brisera vilket jag tror det gör ofta
Det nöjet skulle du aldrig få uppleva.
Jag blev irriterad när en korkskalle parkerade framför min garageport.
Jag hade en tid att passa och det var inte lätt att göra efter detta.
Men att du ska förstå sånt är inte möjligt med din tankeförmåga.
Som sagt är jag tacksam att slippa vara som du i skallen.

Det nöjet skulle du aldrig få uppleva.
Jag blev irriterad när en korkskalle parkerade framför min garageport.
Jag hade en tid att passa och det var inte lätt att göra efter detta.
Men att du ska förstå sånt är inte möjligt med din tankeförmåga.
Som sagt är jag tacksam att slippa vara som du i skallen.
Du skrev att nån inte ville bli bjuden på öl av dej, jag skulle också tacka nej, föt så sugan på öl kan ingen bli

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K