Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Började morgonen hos syrran med en kopp maskinkaffe & inte var det nån höjdare,bättre har man ju druckit.
Undrar om det inte bara beror på vilka kapslar dom använder, och nu är vi klara med Bangkok för den här gången och börjar bila tillbaka mot Petchabun i sambons Toyota :)

20251129_080443.webp

17643823170724635090157128217423.webp

Gissar både att kapsel och vatten har en avgörande effekt på kaffet.

Fick mail att dom hinner inte installera braskamin innan jul, kanske köper en båt istället till vinterpris och en braskamin till sommarpris då ;)
För får jag inte installerat innan jul blir det nog ingen denna vinter.
Får se om jag kan göra själv eller om det blir båt.

Tror jag måste lägga mig igen, drabbades precis återigen av en svår traumatisk upplevelse med efterföljande huvudvärk. Håkan Hellström spelades i Ring så spelar vi och det lät alldeles för jävligt för en med lite musikaliskt sinne. STÖÖÖN!
Kan för mitt liv inte förstå att han är så extremt populär? Han har ju slagit publikrekord och har höga streamingsiffror.
Förstår att människor tycker olika vilket är bra, men detta fattar jag inte :D

Började morgonen hos syrran med en kopp maskinkaffe & inte var det nån höjdare,bättre har man ju druckit.
Undrar om det inte bara beror på vilka kapslar dom använder, och nu är vi klara med Bangkok för den här gången och börjar bila tillbaka mot Petchabun i sambons Toyota :)

20251129_080443.webp

17643823170724635090157128217423.webp
Dom där nespresso maskinerna gör väldigt bra kaffe vill jag hävda. I alla fall om man gillar espresso. Kapslarna har självklart betydelse och nu finns det mycket piratkapslar av varierade kvalitet.

Fick mail att dom hinner inte installera braskamin innan jul, kanske köper en båt istället till vinterpris och en braskamin till sommarpris då ;)
För får jag inte installerat innan jul blir det nog ingen denna vinter.
Får se om jag kan göra själv eller om det blir båt.
en braskamin kan du koppla in själv bara å få godkänt av sotarmästare att murstock å skorssten är godkänd( en besiktning av sotarmästare)

Kan för mitt liv inte förstå att han är så extremt populär? Han har ju slagit publikrekord och har höga streamingsiffror.
Förstår att människor tycker olika vilket är bra, men detta fattar jag inte :D
Som du skriver han slåt publik rekord men på detta fotum är det bara sd-kd gubbar och då funkar inte det alla rycker om

tycker hans musik är ok, sd-kd ligger långt ftån mina tankar, gillar dom som tänker på alla andra, vi alla alltså
Märkligt de fanns ju bara två kategorier av gubbar här så det måste ju betyda att tillhör den ena eller dan andra. Vad det har med musik att göra vet jag inte. Men som sagt inget politik snack här så jag stannar diskussionen där.

en braskamin kan du koppla in själv bara å få godkänt av sotarmästare att murstock å skorssten är godkänd( en besiktning av sotarmästare)
Ja men jag skall installera resten av köket och ha klart allt innan jul, har inte tiden eller lusten att försöka på braskamin själv.
Blir köket första veckan sen skall jag vara jul och nyårsledig resten och inte göra ett handtag mer än laga julmat.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K