Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja det verkar inte vara nån dröm att äta där. Här har det kommit 1 cm kallsnö så nu ser man inte var isen är när man går, tur vi har
spark och även min fyrhjuling "rullator" behööver den inte längre i normala fall men bra när det är halkigt
Ja det verkar inte vara nån dröm att äta där. Här har det kommit 1 cm kallsnö så nu ser man inte var isen är när man går, tur vi har
spark och även min fyrhjuling "rullator" behööver den inte längre i normala fall men bra när det är halkigt
När det är varmt ute och isigt försvinner sanden på några tim så helt bortkastat, sen har vi 300 m till postlådan och där min fru brukar
kliva av bussen så sanda den inte lätt. lite sand funkar inte sparken och det går inte gå på, nä bättre utan sand då går det använd
sparken ok nu med lite snö så ser man inte isfläckarna så man får hålla hårt i sparken
När det är varmt ute och isigt försvinner sanden på några tim så helt bortkastat, sen har vi 300 m till postlådan och där min fru brukar
kliva av bussen så sanda den inte lätt. lite sand funkar inte sparken och det går inte gå på, nä bättre utan sand då går det använd
sparken ok nu med lite snö så ser man inte isfläckarna så man får hålla hårt i sparken
I dag har det varit en kulturell dag. Först besökte vi ett tempel som möjligen har den största Buddastatyn. De hade också statyer för att visa olika bilder från tidigare liv t ex bestraffningar. Det var något annat än saft och kakor. Därefter åkte vi till U Thong och dess museum som visade området för 4.000 år sedan och framåt. Därefter besök vid ett kinatempel med drakar och kommers.
Dagen avslutades på MAKRO med inköp. I morgon kommer div vänner och släktingar till frugan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.