Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eldade upp det sista imorse, 4 säckar höll sig nästan 8 dagar.
Får åka och köpa 2 säckar sen så vi klarar oss.
Lönen kommer imorrn men han som skall leverera veden kunde först på Lörd-Sönd, Lörd har vi tänkt åka till Ullared och storhandla så får bli på Sönd.
Eldade upp det sista imorse, 4 säckar höll sig nästan 8 dagar.
Får åka och köpa 2 säckar sen så vi klarar oss.
Lönen kommer imorrn men han som skall leverera veden kunde först på Lörd-Sönd, Lörd har vi tänkt åka till Ullared och storhandla så får bli på Sönd.
Får bli helgen för oss men annars kan jag tänka mig att Månd är bättre med tanke på folkmängd men då går dom andra på skolan.
Jag har aldrig vart där, så tänkte kunde va kul var det eller naturhistoriska.
Får bli helgen för oss men annars kan jag tänka mig att Månd är bättre med tanke på folkmängd men då går dom andra på skolan.
Jag har aldrig vart där, så tänkte kunde va kul var det eller naturhistoriska.
Åk tidigt, folket börjar trilla in strax innan lunch.
Men har ni tur så har folk inga pengar kvar eftersom de flesta gjorde åt för mycket i december.
Jag såg även nu att hotellet hade typ halva priset nu i februari för övernattning så det borde bero på att det är mindre folk där nu innan våren kommer.
Gekås är stort så det blir några km i promenad där.
Går och småstädar lite, har igentligen lite igen att göra på köket men haft ledigt sen nyår lite skall på retur till IKEA också.
Får se nästa vecka, ingen stress
Strax hämta sonen på fritids sen kanske en sväng till Falköping.
Åk tidigt, folket börjar trilla in strax innan lunch.
Men har ni tur så har folk inga pengar kvar eftersom de flesta gjorde åt för mycket i december.
Jag såg även nu att hotellet hade typ halva priset nu i februari för övernattning så det borde bero på att det är mindre folk där nu innan våren kommer.
Gekås är stort så det blir några km i promenad där.
Ja är det första gången med TDAC kan det vara bra med en kopia.
Än har jag aldrig blivit tillfrågad att visa vid fem inresor då det finns i systemet, men jag ser att andra i kön får visa upp.
Det var åratal sen sist jag såg polisen agera mot felparkeringar men nyss lade dom beslag på en moppe som stod på fel sida Pattaya Tai. Ett par av mina fingrar kom med på köpet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.