Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ligger och funderar på vad man skall hitta på idag, kanske åka till Borås och äta på chop chop asian, kan vi plocka upp sonen samtidigt, tycker var gott där.
Blev ingen Chop Chop Asian, ingen som hade lust att gå ut idag, räcker med Ullaredsresan imorrn.
Så blev en sväng till Maxi och nu hen och ställa mig vid spisen, blir en kycklinggryta.
Blev ingen Chop Chop Asian, ingen som hade lust att gå ut idag, räcker med Ullaredsresan imorrn.
Så blev en sväng till Maxi och nu hen och ställa mig vid spisen, blir en kycklinggryta.
Kom hem igår efm efter några dagar ute i tält & rätt skönt att få njuta av dom bekvämligheter vi tar för givet hemma.
Toalett,rinnande vatten,el,tv egen säng mm.
Morgonkaffe!
Avverkat en vit månad och ätit bra kost. Levern utvilad och 5kg ned på vågen. Kör på fram till Thailands trippen om två veckor så kanske man kan klippa något kg till.
Hoppas att du överlever. Annars lär det ju finnas minst ett ställe för törstiga, du kan ju parkera ändan på en stol där och låta frugan köra hem sedan. Jag kommer att slappa i soffan med överbliven glögg och lite rött och titta på hockey. Det är livskvalitet!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.