Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Luften i Thailand är bedrövlig nu...

Från @Chevrolet-48 balkong i HH.

20260303_161406.webp
20260303_161358.webp
20260303_182028.webp

Finns ju ett flertal medlemmar på detta forum som ständigt och jämt gör inlägg enbart syftande till att vara raljerande över / vara rent otrevliga mot andra medlemmar !

Vad får dom ut av detta ?

Är det något bakomliggande hos dom själva som driver dom att bete sig på detta viset ?

Ibland känns det som forumet skulle bli ganska tomt om man raderade alla sådana inlägg.

Det är dessutom ganska få av forumets medlemmar dessa inlägg riktar sig mot !

Kommer säkert ett sådant inlägg eller två som svar på detta inlägg !
Eftersom jag tillhör just den gruppen så passar jag på att gratulera till ett inlägg som inte är en länk och att du faktiskt visar att du har en egen åsikt.
Ett framsteg. Jag bugar och bockar

Nu räcker det med detta tjafs! Sluta tjata på @Fritz , det finns en ignorerafunktion som kan användas. Om inte blir det varning!
Detta är ett ganska underligt forum. Jag är ju inte svensk, jag är finne. Tror mig ha rätt att vara här ändå. Men att det skall jävlas så till denna grad här? Var förut även medlem här, hade kanske ett annat nick, minns inte, men jag sade upp mig pga alla jävlar här. Dom kan ju inte ha allt hemma? Kom ändå tillbaka efter en tid. Varför kan man inte diskutera, utan att jävlas? Jag har gjort det med, kan jag godkänna, kanske även utan direkt orsak, men det beror på att man redan "vet" hur personen överlag beter sig. Detta gäller inte Jonas, utan flera andra.

Detta är ett ganska underligt forum. Jag är ju inte svensk, jag är finne. Tror mig ha rätt att vara här ändå. Men att det skall jävlas så till denna grad här? Var förut även medlem här, hade kanske ett annat nick, minns inte, men jag sade upp mig pga alla jävlar här. Dom kan ju inte ha allt hemma? Kom ändå tillbaka efter en tid. Varför kan man inte diskutera, utan att jävlas? Jag har gjort det med, kan jag godkänna, kanske även utan direkt orsak, men det beror på att man redan "vet" hur personen överlag beter sig. Detta gäller inte Jonas, utan flera andra.
Tyck du jag är en "jävel" med...:rolleyes:?

I deprestiva tider och få till modet till att arbeta finnes en tröst att kliv ur soff höet o ta i som en karl skall göra i hemmanet...o int gnäll, du ser hur kärringarna sköt sitt :thumbsup: . O vaf**n hända runt om dig?

Vaknade en aning sent i dag. Såg ett längre inlägg på Youtube i går om Olof Palme berättat av en av hans gamla medarbetare. Kom fram många saker som jag inte kände till förut t ex att OP jobbat på CIA och att han gav USA rätt att utnyttja svenska baser. När jag kommer hem ska jag köpa boken om OP kostar 350:-. I denna beskrivs också av vem och varför OP mördades.

Varit hos Immigrationen så nu får jag stanna här drygt 1 år till men det var inte problemfritt. Denna gång ville de ha ett papper med min adress som de aldrig begärt förut:rolleyes:, det hjälpte inte att jag kopierat min gula husbok med min adress men de fixade adresspappret mot en kostnad av 800 Baht och årsförlängningen 1900 Baht :)

20260304_124004.webp

Varit hos Immigrationen så nu får jag stanna här drygt 1 år till men det var inte problemfritt. Denna gång ville de ha ett papper med min adress som de aldrig begärt förut:rolleyes:, det hjälpte inte att jag kopierat min gula husbok med min adress men de fixade adresspappret mot en kostnad av 800 Baht och årsförlängningen 1900 Baht :)

20260304_124004.webp
När jag var på immigration senast ville dom ha en bild från gatan där jag bor från google. Hade en i telefonen och alla var nöjda. :thumbsup:

20260304_124004.webp
Undrar vilket som var viktigast, 800baht eller adresspappret :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K