Just nu väntar vi på att kvälla, i morgon startar resan hem hoppas jag och hemma på fredags morgon.Lite senare i förmiddag är det dags att få bilen besiktigad och efter det veckoinköp på Maxi. Strålande sol har vi nu men jag fick skrapa rutorna på bilen tidigare. Det ser ut att bli en fin dag. 4 grader nu.
Blev 6 veck i stället för 4 Vi hade planerat en massa saker och vi fixade nästan allt på 4 veck sen blev det dö tid
ville inte börja med nåt nytt projekt. Vi fixade en ny vatten tunna 3 m upp, bytte pump i till huset, fixade läkage i toan
plus ny kran till tvättstället. Vi eller med hjälp byggde ett förråd bakom garaget plats för 8 Mc och åven en toa där
Min fru hade beställt ett kit så man fick 2 stora hjul bak på en Mc även en växelåda så man har fram och back även kardan
drift Det blev en massa svetsning men det fixade min fru med lite översyn. Den blev kul och passar ute i farmen Även
TukTuken blev bra med helrenoverad motor går jätte fint nu
Det enda som inte blev riktigt klart var dammen som skulle grävas bara halva blev klar, för mycke vatten dom skulle
fixa det nästa mån