Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hämtat bilen från verkstan så nu är sommarhjulen på plats.
Snart kommer städfirman och gör rent i lägenheten.
Ikväll är det tvättstugan som gäller.
Med lite tur så hinner vi fika mellan passen
Nu är vårat borrhål tomt. Så för att fylla på poolen använder jag bya vattnet genom ett filter som stockar igen efter några timmar. Nu hoppas vi på regn. Det är inte samma som i Phuket där allt verkar vara gratis.
I går var jag borta och träffade ett gubbgäng. På vägen hem i T-banan dök det upp en tiggare. Vi upplades att lägga pengar i en liten burk. Sedan la hon till att det gick bra att betala med telefon också om man ville. Första gången jag sett tiggare som vill ha telefoninbetalningar. Tiggaren utanför vår mataffär har automatiserat sin verksamhet.
I går var jag borta och träffade ett gubbgäng. På vägen hem i T-banan dök det upp en tiggare. Vi upplades att lägga pengar i en liten burk. Sedan la hon till att det gick bra att betala med telefon också om man ville. Första gången jag sett tiggare som vill ha telefoninbetalningar. Tiggaren utanför vår mataffär har automatiserat sin verksamhet.
Bytt till sommardäck på den ena bilen & släpvagnen men inte blir det nå petande efter småsten..
Det höll farsan på med på 70 talet
Nu iväg till macken och kolla trycket på däcken runt om.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.