Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Tog en promenad bakom stugan igår & såg två stora myrstackar som björnen rivit ut på jakten efter myrägg och larver.
Myrorna kämpar på och bygger upp sina bostäder igen.

20260616_173258.webp


20260616_173359.webp
 
Mest uppspelt idag, sådan där pirrig glad känsla i kroppen när man är påväg mot ett mål man riktigt längtar till HEM.
Fan va skönt komma hem, skall krama katten, pussa Volvon dansa på gräset.....
Jag är inte gjord för att resa längre, ser inte fram emot Septembers Thailandsresa utan mer ett onödigt ont.
 
Inne och tar en paus & kaffe varit här i stugan över natten och målade andra varvet inne i dasset igår.
Nu idag monterade jag ett gammalt kammarlås på dassdörren,tyckte det passar fint där.
Här i förrådet finns en båtmotor som är till åren & inget förra ägaren vill ha kvar,kanske det finns samlare av såna så ev lägger jag ut den till försäljning.

20260617_083430.webp


20260617_095020.webp


20260617_095603.webp
 
Inne och tar en paus & kaffe varit här i stugan över natten och målade andra varvet inne i dasset igår.
Nu idag monterade jag ett gammalt kammarlås på dassdörren,tyckte det passar fint där.
Här i förrådet finns en båtmotor som är till åren & inget förra ägaren vill ha kvar,kanske det finns samlare av såna så ev lägger jag ut den till försäljning.

20260617_083430.webp


20260617_095020.webp


20260617_095603.webp
Synd att det inte var en gammal Johnsson eller Evinrude , Chrysler är för mig som skruvat en del snurror :thumbsdown: ;)
 
Det jag åkt i USA på 6 flags, Sea world, Universal studios, Dolly Parton och en park i Tampa Florida som jag inte minns namnet har slagit allt i Sverige med hästlängder och då räcker det oftast med att titta på dem. Bara att dom i USA har jag åkt.
Den i Tampa heter Bush Gardens, riktigt häftigt. Och Universal Studios i Hollywood skall vi inte snacka om. Kanonställen!
 
Jag älskar att semestra i USA. Klart bästa upplevelserna därifrån. Thailand är självklart också bra men på andra sätt.
Håller med, men inte just nu. Jag och en kompis gjorde, som jag nog har berättat redan, en riktig roadtrip. Los Angeles - Palm Springs - Phoenix Az - Grand Canyon - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Long Beach. Det var riktigt häftigt och ett minne för livet. Sista nätterna bodde vi ombord på Queen Mary, snacka om atmosfär.
 
Håller med, men inte just nu. Jag och en kompis gjorde, som jag nog har berättat redan, en riktig roadtrip. Los Angeles - Palm Springs - Phoenix Az - Grand Canyon - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Long Beach. Det var riktigt häftigt och ett minne för livet. Sista nätterna bodde vi ombord på Queen Mary, snacka om atmosfär.
Atmosfären finns kvar.

Amerikanarna är riktigt trevliga och gästfria människor.

IMG_20180506_131806.webp


IMG_20180507_120653.webp


IMG_20180507_135338.webp
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp