Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den såg ok på videon, hastigheten när står nere och kollar nej, nån annan får åka med dig.
Innan stupet rakt ner stoppar den några sekunder innan fritt fall.
Tog en promenad bakom stugan igår & såg två stora myrstackar som björnen rivit ut på jakten efter myrägg och larver.
Myrorna kämpar på och bygger upp sina bostäder igen.
Mest uppspelt idag, sådan där pirrig glad känsla i kroppen när man är påväg mot ett mål man riktigt längtar till HEM.
Fan va skönt komma hem, skall krama katten, pussa Volvon dansa på gräset.....
Jag är inte gjord för att resa längre, ser inte fram emot Septembers Thailandsresa utan mer ett onödigt ont.
Inne och tar en paus & kaffe varit här i stugan över natten och målade andra varvet inne i dasset igår.
Nu idag monterade jag ett gammalt kammarlås på dassdörren,tyckte det passar fint där.
Här i förrådet finns en båtmotor som är till åren & inget förra ägaren vill ha kvar,kanske det finns samlare av såna så ev lägger jag ut den till försäljning.
Inne och tar en paus & kaffe varit här i stugan över natten och målade andra varvet inne i dasset igår.
Nu idag monterade jag ett gammalt kammarlås på dassdörren,tyckte det passar fint där.
Här i förrådet finns en båtmotor som är till åren & inget förra ägaren vill ha kvar,kanske det finns samlare av såna så ev lägger jag ut den till försäljning.
Tog en promenad bakom stugan igår & såg två stora myrstackar som björnen rivit ut på jakten efter myrägg och larver.
Myrorna kämpar på och bygger upp sina bostäder igen.
Det jag åkt i USA på 6 flags, Sea world, Universal studios, Dolly Parton och en park i Tampa Florida som jag inte minns namnet har slagit allt i Sverige med hästlängder och då räcker det oftast med att titta på dem. Bara att dom i USA har jag åkt.
Ja en semester i USA är inte att förakta, gärna vila lite med en hyrbil, jag brukar ta en Cabriolet helst Mustang eller Camaro. Bara åka runt och stanna på nåt skönt Motel någons.
Ja en semester i USA är inte att förakta, gärna vila lite med en hyrbil, jag brukar ta en Cabriolet helst Mustang eller Camaro. Bara åka runt och stanna på nåt skönt Motel någons.
Håller med, men inte just nu. Jag och en kompis gjorde, som jag nog har berättat redan, en riktig roadtrip. Los Angeles - Palm Springs - Phoenix Az - Grand Canyon - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Long Beach. Det var riktigt häftigt och ett minne för livet. Sista nätterna bodde vi ombord på Queen Mary, snacka om atmosfär.
Håller med, men inte just nu. Jag och en kompis gjorde, som jag nog har berättat redan, en riktig roadtrip. Los Angeles - Palm Springs - Phoenix Az - Grand Canyon - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Long Beach. Det var riktigt häftigt och ett minne för livet. Sista nätterna bodde vi ombord på Queen Mary, snacka om atmosfär.
Ja en semester i USA är inte att förakta, gärna vila lite med en hyrbil, jag brukar ta en Cabriolet helst Mustang eller Camaro. Bara åka runt och stanna på nåt skönt Motel någons.
Det var änna skönt att komma hem.
Bara några år sen jag aldrig kunde tänka mig landsbyggden, skulle jag flytta till Sverige skulle det vara centrala Gbg.
Nu tvärtom, skulle inte kunna tänka mig Gbg eller 08.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.