Jag fick igår något att bli riktigt irriterad på, Frugans döttrar är nu 29 respektive 31 . Den äldre har två barn med två fäder, Den senare killen lever hon med och barnet är nu fyra månader, naturligtvis skulle min fru vara den som avsågs ta hand om det barnet , så blev det inte då hon ansåg att hon orkade inte med detta , Nu fick vi igår höra att yngsta dottern är gravid, Hur i he,v... tänker folk i detta land, Visserligen har de båda jobb , men ingen bostad och ingen planering att ta hand om barnet de knu...at till . Nu ansågs återigen att min hustru samt jag skulle ta hand om denna avkomma, du avgör själv sade jag , du blir ensam då jag flyttar ASAP om det kommer ett spädbarn hit, Hur skall det gå ? Affären ligger 12 km härifrån , ditt liv blir raserat , Både ekonomiskt och socialt, sitta i en by 57 år gammal med en fyra månaders bebis att ta hand om , Hur sjukt är detta beteende, Lämna bort ungarna , varför skaffar man då barn ? Hur ser ni andra här på detta . För mig finns det inte på kartan att bo kvar här, nu tror jag att min fru kommer att neka, Hon vet vilken misär som väntar , men man vet ju aldrig